با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌ مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مسکن ملی آرت لند شاهین شهر گفت: طرح مسکن مهر موجب رونق تولید مسکن شده است.

مهرداد بذر پاش، وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با ایمنا اظهار کرد: در گذشته در استان اصفهان مشکل تامین زمین داشت، اما خوشبختانه به همت استاندار اصفهان ، شهر چهارمی به اصفهان اضافه خواهد شد که مشکل تامین زمین را مرتفع می‌کند و فرایند ساخت رونق می‌گیرد.

وی افزود: امروز نزدیک به ۵۳هزار تامین زمین به تولید نهضت ملی مسکن اضافه شد و مشکل مسکن مهر در استان به پایان رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: دولت برای انبوه سازان، برنامه های تشویقی بسیاری در نظر دارد،همچنین برای انبوه سازان فراخوان داده ایم که هم به دولت کمک کنند و هم سود مورد توقعشان را تامین خواهیم کرد تا باعث ساخت بیشتر و رونق مسکن شود.

با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌ مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد

برطرف کردن مشکلات مسکن خانه اولی با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت

احمد مهوری، مدیرعامل شرکت انبوه سازی عمران مدرن سپاهان اظهار کرد: خوشحالیم در راستای اهداف معنوی این شرکت، توانستیم بخشی از مشکلات مسکن بخشی از هم وطنان خود را برطرف و پروژه آرت لند را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار متقاضیانی که مشکل مالی داشتند،قرار دهیم.

مهوری افزود: هدف از حضور شرکت عمران مدرن در پروژه های مسکن ملی کمک به ساخت مسکن ارزان قیمت و با کیفیت برای هم وطنانمان است ، این شرکت در دو سال اخیر بیش از دو هزار واحد مسکونی را با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت برای مردم ساخته و تحویل داده‌است.

وی با بیان اینکه این پروژه با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است، تصریح کرد: پروژه ارت لند شاهین شهر ۳۰۵ واحد در ۱۶ بلوک است که واحدهای ۷۱ ، ۸۰ ، ۸۲ و ۹۱ متری را شامل می‌شود ۸ بلوک ۲۱ واحدی و ۸ بلوک دیگر ۱۸ واحدی است.

مدیر عامل شرکت عمران مدرن ادامه داد: در این پروژه از بهترین بتن با مقاومت بالا استفاده شده، سازه، اسکلت و دیوارچینی مقاوم در برابر زلزله است دیوارهای اطراف دوجداره و عایق صدا است شیشه‌های در و پنجره‌ها دوجداره و لوله‌های فاضلاب هم از جنس پلی‌اتیلن با اتصالات جوشی و بسیار مقاوم است.

با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌ مسکن مهر شاهین شهر افتتاح شد

آمال و آرزویی که توسط شرکت عمران مدرن برآورده شد

یکی از خریداران آرت لند شاهین شهر اظهار کرد: هر جوانی دوست دارد که منزل شخصی برای خود داشته و یک سقف بالای سرش باشد حالا بر هر اندازه و متراژی که هست. در این زمینه مدیرعامل شرکت عمران مدرن با ما بسیار همراهی کردند چرا که پول ما بسیار اندک بود و صاحبخانه شدند برای ما یک آرزو بود.

وی افزود: زمانی که مدیر عامل شرکت عمران مدرن سپاهان متوجه شدند که ما خانه اولی هستیم، با ما بسیار راه آمدند و منزل را ما از ایشان داریم زیرا در پرداخت اقساط به مشکل خوردیم و میخواستیم ماشینمان را بفروشیم تا بتوانیم قسط خود را پرداخت کنیم اما با اضافه کردن دو قسط، کمک کردند که ما اقساطمان را پرداخت کنیم بدون اینکه ماشینمان را بفروشیم.

شرکت عمران مدرن یکی از شرکت های انبوه ساز مسکن با رتبه ارشد از وزارت راه و شهرسازی است، همچنین این شرکت پروژه های دیگری در دست اقدام دارد.

کد خبر 669881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.