لیورپول به دنبال جذب بهترین گلزن سری‌آ

لیورپول قرار است با پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد برای جذب ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، رقابت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال لیورپول‌، آخرین باشگاهی است که به ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی و بهترین گلزن سری‌آ، علاقه نشان داده است.

طبق گزارش رسانه La Gazzetta dello Sport، یورگن کلوپ به دنبال یک بازیکن با کیفیت در خط حمله است و احتمالاً در مورد در دسترس بودن این بازیکن نیجریه‌ای پرس‌وجو خواهد کرد.

بنا بر گزارش‌ها، PSG اخیراً پیشنهاد اولیه ۱۰۰ میلیون یورویی برای جذب این مهاجم ارائه کرده بود، اما آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی این پیشنهاد را رد کرد، زیرا او تقریباً دو برابر آن مبلغ که پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرد، درخواست کرده بود.

اگر تیم فرانسوی موفق شود کیلیان امباپه را در تابستان امسال بفروشد، می‌تواند خواسته‌های ناپولی برای به خدمت گرفتن مهاجم نیجریه‌ای را برآورده کند.

نه تنها پاری سن ژرمن، بلکه لیورپول نیز با منچستر یونایتد که می‌خواهد ستاره بزرگی را در خط حمله به خدمت بگیرد، رقابت خواهد کرد. شیاطین سرخ در حال حاضر به دنبال هری کین از تاتنهام و البته ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی هستند.

باید دید که آیا اورلیو دی لورنتیس، مالک ناپولی، برای کسب پول نقد، ستاره‌اش را خواهد فروخت یا خیر. مالک ناپلی‌ها قبلاً مدعی شده بود که این مهاجم، قراردادش را به مدت دو سال دیگر، تمدید خواهد کرد.

کد خبر 669692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.