شماره ۹ رئال مادرید به نام کیلیان امباپه‌

طبق گزارش‌ها، رئال‌مادرید، پیراهن شماره ۹ خود را برای کیلیان امباپه کنار گذاشته و ستاره پاری‌سن‌ژرمن مشتاق است تا تابستان امسال راهی اسپانیا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام کیلیان امباپه فرانسوی، مدتی است که به شدت با رئال‌مادرید مرتبط بوده، اما هر بار پروژه انتقال او به سانتیاگو برنابئو در پنجره‌های قبلی، شکست خورده است.

حالا دوباره داستان جدیدی آغاز شده و رئال ظاهراً مایل انجام یک توافق به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۲ میلیون پوند / ۲۱۸ میلیون دلار) است.

رسانه ESPN ادعا می‌کند که امباپه مشتاق انتقال به اسپانیا است و او به PSG اطلاع داده که بند تمدید قرارداد خود را فعال نخواهد کرد. قرارداد فعلی او، در سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود و حالا باشگاه فرانسوی برای فروش ستاره‌اش تحت فشار است، درحالی که آن‌ها احتمالاً برای این کار، مبلغ زیادی درخواست خواهند کرد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که بعد از رفتن کریم بنزما به عربستان، رئال پیراهن شماره ۹ خود را برای امباپه خالی می‌گذارد. لوس‌بلانکوس‌ها، خوسلو اسپانیایی را در پنجره فعلی جذب کرده‌اند، اما او شماره ۱۴ را به دست آورده و گفته می‌شود که یک بازیکن ذخیره در برنامه‌های کارلو آنچلوتی است.

رئال می‌خواهد امباپه را در کنار دو ستاره برزیلی‌اش، وینیسیوس جونیور و رودریگو در خط حمله قرار دهد، درحالی که آن‌ها با جذب جود بلینگهام ستاره نوجوان تیم ملی فوتبال انگلیس، به ساختن آینده تیمشان ادامه می‌دهند.

کد خبر 669702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.