رقابت منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره تیم ملی فرانسه‌

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد در نظر دارد با پیشنهاد یک بازیکن از بین مگوایر یا مک‌تومینای، به علاوه پول نقد، با آرسنال برای جذب دکلن رایس رقابت کند.

* چلسی با قراردادهایی به ارزش ۳۰ میلیون پوند برای متئو کواچیچ برای پیوستن به منچسترسیتی و ۶۵ میلیون پوند برای پیوستن کای هاورتز به آرسنال موافقت کرده، اما پیشنهاد دوم منچستریونایتد برای میسون مانت را نپذیرفته است.

* انزو مارسکا سرمربی تیم لسترسیتی، می‌خواهد جیمی واردی در تیمش بماند و تلاش کند این باشگاه را دوباره از چمپیونشیپ به لیگ‌برتر برگرداند.

* روبن سلز، سرمربی سابق ساوتهمپتون موافقت کرد که هدایت ردینگ را بر عهده بگیرد تا پس از سقوط فصل گذشته به لیگ دسته سوم، ان‌ها را چمپیونشیپ (دسته دوم) برگرداند.

* باشگاه وستهم تیم استایدتن را به عنوان مدیر فنی جدید خود انتخاب کند تا روی کارها نظارت داشته باشد.

سان:

* آن خل دی ماریا ۱۳ سال پس از جدایی از تیم بنفیکا و رفتن به رئال‌مادرید، قرار است دوباره با این تیم پرتغالی قرارداد امضا کند.

دیلی میل:

* آرسنال قرار است پس از توافق بر سر پرداخت مبلغی به ارزش ۶۵ میلیون پوند به چلسی، مراحل جذب کای هاورتز را تکمیل کند.

* بر اساس گزارش‌ها، گمان می‌رود که وستهم در نظر دارد پس از فروش ستاره‌اش (دکلان رایس)، بالافاصله برای جذب کالوین فیلیپس اقدام کند.

* علیرغم علاقه لاتزیو به جورجینیو، این بازیکن ایتالیایی مصمم است در لندن بماند و برای جایگاهش در آرسنال بجنگد.

* گفته می‌شود منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ شدیداً به دنبال جذب راندال کولو موانی مهاجم فرانسوی آینتراخت فرانکفورت در تابستان هستند.

* پاتریک وی را به عنوان یک گزینه جدی نشستن روی نیمکت سرمربیگری لیدز یونایتد در نظر گرفته شده است.

دیلی میرر:

* رایان گراونبرخ قصد دارد در تابستان بایرن‌مونیخ را ترک کند، او ظاهراً دوست دارد راهی لیگ‌برتر شود تا در استادیوم آن فیلد برای لیورپول یورگن کلوپ بازی کند.

کد خبر 668722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.