در این کشورها خانه ارزان است!

این روزها خرید خانه به یکی از چالش‌های مهم مردم دنیا تبدیل شده است و بسیاری از افراد در جستجوی راهی ارزان برای خانه‌دار شدن هستند. خرید خانه در بعضی از کشورهای دنیا با مبلغ مناسبی امکانپذیر است اما هزینه‌هایی نظیر امکانات رفاهی و حمل‌ونقل، ممکن است تصمیم سکونت در این مناطق را تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شاید باورتان نشود، اما در بعضی از کشورهای جهان می‌توانید خانه یا آپارتمان رو به دریا با قیمت بسیار مناسب بخرید! صبح‌ها با صدای امواج اقیانوس از خواب بیدار شوید، نسیم اقیانوس را روی صورت خود احساس کنید و به خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال مکانی برای لذت بردن از یک زندگی آرام هستید، فرصت آشنایی با این مکان‌های شگفت‌انگیز را از دست ندهید. البته باید در نظر داشت که مبلغ خرید خانه تنها یکی از عوامل تأثیرگذار برای انتخاب محل سکونت است و مولفه‌هایی نظیر کیفیت زندگی، حمل‌ونقل، امکانات آموزشی و رفاهی، موقعیت اقتصادی و ده‌ها عوامل دیگر در تصمیم برای سکونت در منطقه‌ای خاص تأثیرگذار است. در ادامه به معرفی کشورهایی می‌پردازیم که دارای ارزان‌ترین خانه‌ها یا آپارتمان‌ها هستند.

سانتا کروز، پرتغال

سانتا کروز، یک شهر بهشتی در وسط اقیانوس اطلس است که به دلیل مناظر خیره‌کننده، آب و هوای معتدل و سواحل شنی خود در جهان شناخته شده است. این مقصد زیبا، یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک ساحلی محسوب می‌شود. آپارتمان‌های این منطقه، مناظر خیره‌کننده اقیانوس اطلس را به تصویر می‌کشند و فضای آرامی را برای افراد ایجاد می‌کنند. میانگین قیمت آپارتمان یک‌خوابه ساحلی در سانتا کروز از ۸۵ هزار تا ۱۳۰ هزار دلار متغیر است.

در این کشورها خانه ارزان است!

رتیمنو، یونان

اگر به دنبال آرامش و امنیت هستید، ساحل رتیمنو یونان، پیشنهاد خوبی برای سکونت است. رتیمنو (Rethymno)، شهری در جزیره یونانی کرت با تنها ۲۸ هزار سکنه است. این شهر به خاطر بندر ونیزی جذاب خود در دنیا معروف است و طیف گسترده‌ای از اقامتگاه‌های ساحلی، از آپارتمان‌های مدرن و زیبا گرفته تا خانه‌های سنتی مشرف به دریای مدیترانه در آن وجود دارد. آپارتمان‌ها و خانه‌های ساحلی این شهر به‌گونه‌ای طراحی شده است که بیشترین راحتی و آسایش را برای ساکنان فراهم می‌کند. بسیاری از این خانه‌ها داری استخرهای خصوصی و تراس‌های مشرف به دریا است. همچنین افراد می‌توانند از انجام فعالیت‌های خارج از منزل مانند شنا، غواصی و موج‌سواری در رتیمنو لذت ببرند. تاریخ فرهنگی غنی و زیرساخت‌های مدرن زندگی شهری، رتیمنو را به مکانی منحصربه‌فرد برای بازدید و زندگی تبدیل کرده است. قیمت یک آپارتمان ساحلی یک‌خوابه در رتینو بسته به موقعیت مکانی آن از ۷۵ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار است.

دانانگ، ویتنام

دانانگ (Da Nang)، شهری منحصر به‌فرد، در مرکز ویتنام و سواحل دریای چین است که از سه طرف توسط کوه‌ها احاطه شده است. در این شهر زیبا، چشم اندازهای شگفت‌انگیز تماشایی از کوه و دریا به چشم می‌خورد و جمعیت آن حدود ۱.۲ میلیون نفر است. یک آپارتمان یک‌خوابه در محله ساحلی دانانگ، حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد، اما اگر به داخل شهر بروید، املاکی با قیمت ۳۰ هزار دلار یا حتی کمتر نیز پیدا خواهید کرد که تنها چند متر با ساحل فاصله دارند.

در این کشورها خانه ارزان است!

پاناماسیتی، پاناما

پاناماسیتی که در ساحل اقیانوس آرام واقع شده است، پایتخت و بزرگترین شهر پاناما محسوب می‌شود که به دلیل مدرن بودن، آثار باشکوه و کانال پاناما در دنیا معروف است. زیرساخت‌های بی‌عیب و نقص، مجتمع‌های آپارتمانی بی‌نظیر، مراکز خرید و فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیاد، از دیگر ویژگی‌های این شهر ساحلی محسوب می‌شود. پاناماسیتی، علاوه بر اینکه، محلی برای سرمایه‌گذاران خارجی و خرید خانه‌های لوکس است، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای افرادی که بودجه کمی دارند، پیشنهاد می‌دهد. قیمت یک آپارتمان یک‌خوابه با نمای ساحلی در این شهر حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار است. این آپارتمان‌ها بسیار مجهز و راحت هستند و ساکنان آنها می‌توانند هر روز صبح با نسیم خنک دریا و منظره‌ای باورنکردنی از ساحل از خواب بیدار شوند.

پوکت، تایلند

پوکت، بزرگترین جزیره تایلند است که تمام اسباب راحتی شهرهای بزرگی مانند بانکوک را برای شما فراهم می‌کند، با این تفاوت که جمعیت آن اندک است و وسعت نامحدودی دارد. این جزیره، علاوه بر سواحل زیبا، به خاطر غذاهای لذیذ، زندگی شبانه پرجنب‌وجوش و فعالیت‌های تفریحی زیاد در جهان شهرت دارد. بازار املاک و مستغلات این جزیره نیز متنوع است و در مورد مسکن، هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد. به گفته مشاوران املاک پوکت، قیمت یک آپارتمان یک‌خوابه در این شهر به طور متوسط حدود ۹۵ هزار دلار است.

در این کشورها خانه ارزان است!

کاستا بلانکا، اسپانیا

کاستا بلانکا (Costa Blanca)، با دریای مدیترانه همسایه است و یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرهای دنیا به‌شمار می‌رود. قیمت متوسط یک آپارتمان یک‌خوابه کنار دریا در کاستا بلانکا، حدود ۶۰ هزار دلار است، اما قیمت‌ها بسته به موقعیت مکانی ممکن است، متفاوت باشد. همچنین این شهر اسپانیایی دارای مناظر طبیعی زیبا، سواحل آفتابی همچنین آب‌های آرام و شفاف مدیترانه است و املاک ساحلی آن قیمت‌های بسیار مناسبی دارند.

کد خبر 669670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.