آخرین تغییرات قیمت دلار و طلا امروز

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت دلار امروز ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان معامله شد، همچنین طلای ۱۸ عیار با افزایش ۷۹۸ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.سکه طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان معامله شد و نرخ دلار حواله قیمت ۳۷ هزار ۵۳۷ تومان را به خود دید. یورو با قیمت ۴۴ هزار و ۹۵۶ تومان و یورو حواله با قیمت ۴۰ هزار و ۸۶۹ تومان خرید و فروش شد. درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۴۳ تومان بود و نرخ حواله آن ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی بازار طلا و قیمت‌های اعلام شده اتحادیه طلا و جواهرات، طلای ۱۸ عیار با افزایش ۷۹۸ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید، در حالی که طلای ۲۴ عیار افزایش کمتری معادل ۱۰۵ هزار تومان را تجربه کرد و با قیمت سه میلیون و ۲۰۳ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح جدید ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

نیم سکه ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز مانند نیم سکه ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی نیز شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

مظنه بازار تهران نیز ۱۰ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان تعیین شد و انس طلا در بازار جهانی امروز با افزایش ۱.۹۵ دلاری همراه بوده و هزار و ۹۲۱ دلار نرخ‌گذاری شد.

کد خبر 669215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.