در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی پایتخت چه خواهد گذشت؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکصدوپنجاه‌وهفتمین‌ جلسه‌ علنی شورای ششم پایتخت فردا (یک‌شنبه) برگزار خواهد شد.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فردا_یک‌شنبه چهارم تیرماه_ یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸ تا ۱۱ در محل تالار شورا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دستور جلسه فردا افزود: به مناسبت گرامیداشت روز قوه قضائیه، صحن شورا میزبان حضور حجت‌الاسلام مظفری، رئیس دیوان عالی عدالت اداری خواهد بود تا گزارشی از آخرین عملکردها و اقدامات این مجموعه در صحن شورا ارائه کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دستور جلسه بعدی به ارائه گزارش پروژه محلات منطقه پنج شهرداری تهران اختصاص پیدا کرده است که در این خصوص نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا گزارشی را در صحن ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: گزارش حساب‌های درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران در اسفند ۱۴۰۱ نیز توسط حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورا تهیه شده است که برای بررسی بیشتر در صحن شورا مطرح خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: پس از اتمام گزارش‌های حسابرسی سال‌های مالی ۹۶ تا ۹۹، از فردا صحن شورا آماده بررسی حسابرسی‌های سال مالی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه‌کرد: در جلسه فردا گزارش حسابرسی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ روی میز شورا برای بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بررسی لایحه شهردار تهران پیرامون اصلاحیه مصوبه توسعه و بهبود خدمات ایمنی و آتش‌نشانی نیز به‌عنوان یکی از دستورهای جلسه علنی یکصدوپنجاه‌وهفتم خواهد بود.

کد خبر 669201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.