شیوه‌نامه ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون شهرداری‌ها تدوین شده است

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم مهم‌ترین دغدغه شورا را تسهیل‌گری و رفع مشکلات مردم در ماده ۱۰۱ دانست و گفت: شیوه‌نامه ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون شهرداری‌ها تدوین شده و شورا تلاش کرده است با این شیوه‌نامه مشکلات مردم را رفع کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، روح‌اله امرالهی با اشاره به اهمیت تدوین شیوه‌نامه ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون شهرداری‌ها اظهار کرد: این شیوه‌نامه برای نخستین بار تدوین شده است.

وی مهم‌ترین دغدغه شورا را تسهیل‌گری و رفع مشکلات مردم در ماده ۱۰۱ دانست و افزود: در این شیوه‌نامه، ساختمان‌های مسکونی در بافت فرسوده که قبل از سال ۱۳۹۰ ساخته شده باشد، از پرداخت سهم خدمات معاف می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: شورا تلاش کرده است این شیوه‌نامه تسهیل‌گری داشته باشد، مشکلات مردم را رفع کند و در مناطق محروم و کم‌برخوردار پروژه‌های بیشتری اجرا شود و این مناطق توسعه پیدا کند.

امراللهی اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در منطقه پنج را یکی از مطالبات جدی مدیریت شهری و مردم دانست و تأکید کرد: معابر این منطقه باید بازگشایی شود و نباید به‌ردیف بودجه فضای سبز و گردشگری منطقه نیز لطمه‌ای وارد شود.

وی تصریح کرد: توسعه منطقه پنج و محدوده جمکران نیز باید در اولویت قرار گیرد، در این راستا انتظار بیشتری از شهرداری داریم.

کد خبر 669198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.