آنچه در سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات مجمع شهرداران‌کلانشهرها گذشت

سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران امروز (پنجشنبه) برگزار شد و در آن علاوه بر ارائه پیشنهاد شهرداری قم برای ساختار اداری روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرها، دبیران کارگروه رسانه و تولیدات فضای مجازی کمیته ارتباطات مجمع کلانشهرها نیز انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد، به دنبال ایجاد الگوی جدیدی از این کمیته برای ایفای نقش راهبردی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، ارتباطات و امور بین‌الملل در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است.

آخرین خبرهااز سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و اموربین‌الملل مجمع شهرداران‌کلانشهرهای ایران

از دیگر بخش‌های این نشست، بیان مطالبات ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور بود؛ یکی دیگر از مسائل مطرح‌شده در این نشست، مباحث بودجه‌ای ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور است. برنامه دیگر این نشست انتصاب رئیس جدید کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران و مسئولان کارگروه‌ها بود.

تقویت حوزه تعاملات میان دولت، مجلس و شهرداری‌ها با توجه به رسالت‌های روابط عمومی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

مهدی کلانترزاده، مسئول کارگروه راهبردی و توسعه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، ساختار اداری پیشنهادی روابط عمومی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران را ارائه کرد؛ در این ساختار شرح وظایف ادارات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران به‌صورت پیشنهادی تدوین و ارائه شده است.

آخرین خبرهااز سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و اموربین‌الملل مجمع شهرداران‌کلانشهرهای ایران

همچنین در سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مریم پاسالار مدیر روابط عمومی شهرداری بندرعباس به عنوان دبیر کارگروه تولیدات فضای مجازی و مجتبی فیلسوف‌زاده مدیر روابط عمومی مجمع شهرداران کلانشهرها به عنوان دبیر کارگروه رسانه کمیته ارتباطات انتخاب شدند.

پیش از این «سیدعلی معرک‌نژاد» مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به عنوان دبیر کارگروه ارتباط مردمی این مجمع انتخاب شده بود.

آخرین خبرهااز سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و اموربین‌الملل مجمع شهرداران‌کلانشهرهای ایران

به گزارش ایمنا، شهرداری‌های اصفهان، یزد، شیراز، قم، زنجان، کرج، تهران، زاهدان، قزوین، بندرعباس، همدان، تهران و اردبیل اعضای کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 668868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.