گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G با تراشه Unisoc T820 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G با تراشه Unisoc T820 و دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Nubia به تازگی از یک گوشی گیمینگ میان‌رده به نام Nubia Neo 5G رونمایی کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه ۶ نانومتری Unisoc T820 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و هشت گیگابایت حافظه مجازی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این محصول دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. گوشی گیمینگ یادشده از طریق سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G تعبیه شده است، در حالی که یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی نیز روی پنل آن قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، NFC، یک پورت USB-C، کارت حافظه microSD، قابلیت تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۷.۹۸ * ۷۵.۰ * ۱۶۳.۷ میلی‌متر است.

گوشی گیمینگ Nubia Neo 5G در دو رنگ مشکی و زرد با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 669067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.