۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
گوشی Tecno Spark 10C عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Tecno Spark 10C با نمایشگر ۶.۶ اینچی +HD و تراشه Unisoc T606 عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی جدید شرکت Tecno Mobile که با نام Tecno Spark 10C در آفریقا عرضه شده، دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است و از تراشه Unisoc T606 بهره می‌برد و با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی Tecno Spark 10C تعبیه شده و یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است. این محصول با استفاده از رابط کاربری HiOS 8.6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

گوشی Tecno Spark 10C دارای سیم‌کارت دوگانه، شبکه 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11، بلوتوث ۵.۰، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB Type-C و یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری است. گوشی یادشده در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این محصول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در آفریقا ۱۷۰ دلار ارزیابی شده است.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در هفته‌های آینده در دیگر بازارها مانند هند نیز عرضه شود.

کد خبر 652745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.