جزئیات آخرین پیش‌بینی هواشناسی ایران / بارش رگبار در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز و فردا در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، بعضی نقاط استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روزهای یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین در ساعات بعدازظهر شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و روز یکشنبه تا سه‌شنبه افزون بر مناطق ذکر شده در ارتفاعات کرمان، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد و بارش در مناطق مذکور طی بعدازظهر دوشنبه و سه‌شنبه شدت می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و در جنوب غرب کشور، وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: خلیج فارس در سه روز آینده و دریای خزر امروز و فردا مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف، بعدازظهر کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه ۴۰ و کمینه ۲۳ است و در روز _شنبه سوم تیرماه_ نیز وزش باد، خیزش گرد و خاک و ناسالم بودن هوا با بیشینه ۳۹ و کمینه ۲۳ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 668966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.