شاخص آلودگی هوای مناطق تهران امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (چهارشنبه) در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه پاکدشت با شاخص ۲۹۹ در وضعیت هوای بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۲۳، پردیس با شاخص ۱۱۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۲۷، چشمه با شاخص ۱۱۲، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۸، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۴۴، شریف منطقه دو با شاخص ۱۳۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۲و قرچک با شاخص ۱۰۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۰، اسلام‌شهر با شاخص ۷۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۹، امام خمینی با شاخص ۸۰، باقرشهر با شاخص ۹۵، پارک رازی با شاخص ۶۵، پونک با شاخص ۱۰۰، پیشوا با شاخص ۹۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۲، دماوند با شاخص ۹۲، رباط‌کریم با شاخص ۶۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۶، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۲۰، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۹۰ و شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۷، شهریار با شاخص ۵۲، علم و صنعت با شاخص ۸۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۷، قائم با شاخص ۸۴، قدس با شاخص ۷۹، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۲، ملارد با شاخص ۶۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۶ و ورامین با شاخص ۷۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. دستگاه سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۰ و لواسنات با شاخص ۴۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 668548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.