تمام قد پشت سر فراجا هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تمام قد پشت سر فرمانده فراجا اصفهان خواهیم ایستاد تا بتوانند به مردم شهیدپرور اصفهان خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: از جانب مدیران استانی صمیمانه از خدمات سردار میرحیدری تشکر می‌کنم و وی را فرمانده‌ای مؤمن، شجاع، دلسوز و مردمی می‌دانم.

وی افزود: سال گذشته ۷۶ جلسه شورای تأمین در استان داشتیم که سردار میرحیدری بدون استثنا در این جلسات حضور داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: خدمات این فرمانده انقلابی و مجموعه انتظامی استان به میزانی زیاد است که نمی‌شود آن‌ها را احصا و بیان کرد. درصورتی که یک ساعت سایه امنیت این افراد روی سر مردم نباشد، معلوم نیست چه بلایی به سر ما می‌آید.

وی با اشاره به ایام اغتشاشات و فحاشی و بی‌احترامی‌هایی که از سوی عده‌ای نسبت به نیروی انتظامی انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: این افراد در ماه‌های پایانی سال گذشته بیشتر از مواقع دیگر مقتدرانه و مظلومانه ایستادگی کردند. در آن روزها صحنه‌هایی را مشاهده کردیم که تنها انسان‌های خودساخته می‌توانستند خود را کنترل کنند.

جان‌نثاری ادامه داد: شجاعت این است که به خاطر خداوند و امنیت مردم این سختی‌ها را تحمل کنید، مقتدرانه و مظلومانه بایستید و اجازه ندهید، دشمن به هدف خود برسد؛ این کاری بود که نیروی انتظامی انجام داد.

وی با بیان اینکه از خانواده نیروهای انتظامی نیز تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: ما در اصفهان ساعت‌ها مردم داری کردن سردار میرحیدری در شورای تأمین را دیدیم و حمایت‌های وی از کشاورزان و اصناف را فراموش نمی‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: ما حتی دلسوزی شما برای جوانانی که به راه خطا رفتند را هم فراموش نمی‌کنیم و دیدیم که انسانی می‌تواند با چهره نظامی روحی رئوف، مهربان و دلسوز داشته باشد.

وی افزود: برای سردار علینقیان نیز آرزوی موفقیت داریم و از وی می‌خواهیم که بدانند تمام قد پشت سر وی خواهیم ایستاد تا بتوانند به مردم شهیدپرور اصفهان خدمت‌رسانی کنند.

کد خبر 668441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.