تعمیر لباسشویی در مشهد

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین وسایل در خانه است که احتمال خرابی آن مانند تمام وسایل برقی دیگر وجود دارد و ممکن است شما نیز آن را تجربه کرده باشید.

خراب شدن ماشین لباسشویی علاوه بر هزینه زیاد، دردسرهای متعددی را نیز به دنبال خواهد داشت. شما باید برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه از فرد مطمئنی کمک بخواهید تا آسیب‌های بیشتر به لباسشویی شما وارد نشده و مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین‌تر نشوید. اگر در مشهد زندگی می‌کنید مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در مشهد می‌توانند با کارشناسان ماهر و با تجربه خود به حل مشکلات دستگاه شما کمک کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد

در این مقاله تلاش داریم شما را با برخی از مشکلاتی که احتمال بروز آن‌ها در ماشین‌های لباسشویی بیشتر است آشنا سازیم. روش عیب یابی و تعمیر دستگاه در صورت بروز هر یک از این مشکلات شرح داده شده است. اگر فکر می‌کنید اطلاعات شما در رابطه با وسایل برقی کافی است به احتمال زیاد می‌توانید با استفاده از این نکات تعمیر ماشین لباسشویی خود بپردازید. در غیر این صورت از کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی بعد از چرخش ولوم تایمر

زمانی که پس از چرخاندن ولوم تایمر تغییری در لباسشویی ایجاد نشده و دستگاه روشن نشد، باید برای حل مشکل و پیدا کردن علت اصلی آن اقدام نمایید. ممکن است ایراد در پریز برق مانع از شروع کار ماشین لباسشویی شما شده باشد. برای اطمینان از این موضوع بهتر است لباسشویی را به یک پریز دیگر متصل نموده و ببینید مشکل شما برطرف خواهد شد یا نه. در ادامه می‌توانید برای بررسی سیم‌کشی‌های داخلی و همچنین اطمینان از سالم بودن کابل برق ماشین لباسشویی از متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

علت دیگر روشن نشدن ماشین لباسشویی خراب بودن کنتاکت های کلید آن است. می‌توانید با تعویض صفحه کنتاکت های تایمر این مشکل را برطرف نمایید. احتمال دارد خراب شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی نیز روی شروع به کار این دستگاه اثر گذاشته باشد. با ادامه داشتن این وضعیت هیدرواستات ماشین لباسشویی را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمایید. در مرحله آخر می‌توانید برای بررسی موتور تایمر لباسشویی و همچنین سوئیچی که برای کنترل درجه حرارت آب می‌باشد از متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد راهنمایی بخواهید.

بررسی علت عدم آبگیری ماشین لباسشویی

هم‌زمان با فشردن دکمه شروع به کار ماشین لباسشویی لازم است روند آبگیری آغاز گردد تا شست و شوی لباس‌ها امکان‌پذیر باشد. در غیر این صورت باید به بررسی علت این مشکل بپردازید. قبل از اینکه با مراکز تعمیر لباسشویی در مشهد تماس داشته باشید مطمئن شوید آب ساختمان شما وصل بوده و شلنگ‌های ورودی آب در جای خود قرار دارند. باید شلنگ‌ها از نظر صاف بودن و باز بودن مسیر عبور آب مورد بررسی قرار گیرند. همچنین مطمئن شوید درب ماشین لباسشویی را کامل بسته باشید.

 تعمیر لباسشویی در مشهد

احتمال بسته نشدن درب ماشین به خاطر ایراد در میکروسوئیچ یا قفل درب وجود دارد. همچنین لازم است از سالم بودن هیدروستات در ماشین لباسشویی خود اطمینان یابید. بعد از چک کردن این موارد با استفاده از یک مولتی متر پمپ برقی را مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید نسوخته است. در نهایت نیز می‌توانید برای اطمینان از سالم بودن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی با متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد تماس داشته باشید.

علت ادامه نیافتن کار ماشین لباسشویی بعد از اتمام آبگیری

در چنین شرایطی به شما توصیه می‌شود قبل از هر کار به سراغ هیدروستات ماشین لباسشویی خود رفته و وضعیت آن را با دقت بررسی نمایید. ممکن است ارتباط میان کنتاکتی که به موتور ماشین لباسشویی وصل شده است ایراد پیدا کرده باشد. از یک اهم متر استفاده نموده و در صورت قطع بودن این ارتباط، هیدرواستات دستگاه خود را تعویض نمایید. اگر از نحوه انجام این کار مطمئن نیستید با کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد تماس داشته باشید.

وصل بودن ارتباط کنتاکت متصل به موتور به معنای سالم بودن هیدروستات می‌باشد و باید قطعات دیگر را مورد بررسی قرار داد. احتمال سوختن موتور تایمر در این دستگاه وجود دارد که می‌توانید خودتان این قطعه را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار تنها کافی است سیم‌های بوبین موتور را به برق مستقیم متصل کرده و بعد ببینید موتور شروع به کار می‌کند یا نه. اگر حرکتی در چرخ‌دنده‌های موتور احساس نشد لازم است بوبین ماشین لباسشویی خود را تعویض نمایید. در غیر این صورت برای بررسی ارتباط میان موتور تایمر و هیدرواستات از کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

علت آبگیری ماشین لباسشویی در زمان خاموشی دستگاه

در زمان خاموشی لباسشویی نباید هیچ آبی وارد دیگ دستگاه شود. اگر متوجه شدید روند آبگیری متوقف نشده است، باید قبل از هر کار شیر آب ورودی متصل به دستگاه را بررسی نمایید. همچنین از سالم بودن شیر برقی در ماشین لباسشویی خود اطمینان یابید. می‌توان از یک مولتی متر برای بررسی احتمال سوختن این قطعه استفاده نمود. در ادامه اگر مشکل ادامه داشت باید احتمال خراب شدن تایمر ماشین لباسشویی را در نظر داشته باشید. اگر در این قطعه نیز مشکلی پیدا نکردید برای بررسی علت دقیق‌تر متوقف شدن آبگیری لباسشویی، از متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد راهنمایی بخواهید.

 تعمیر لباسشویی در مشهد

بررسی علت نشتی آب توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی در مشهد

یکی از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی زیاد دیده می‌شود نشتی آب از این دستگاه است که بسیار آزاردهنده خواهد بود. برای پیدا کردن علت این مشکل بهتر است محل نشتی را به طور دقیق پیدا کنید. می‌توانید این کار را با باز کردن پنل فوقانی دستگاه و مشاهده کار لباسشویی در همین حین، انجام دهید. به یاد داشته باشید یکی از دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی ایراد در رابط‌های پلاستیکی آب است که می‌توان برای تعویض آن از متخصصین تعمیر لباسشویی در شهر خود کمک بخواهید.

دلیل دیگر نشتی آب در ماشین لباسشویی شما، ترکیدن قاب جاپودری این دستگاه است. همچنین گاهی ایراد در واتر پمپ می‌تواند این مشکل را در لباسشویی شما به دنبال داشته باشد. از دیگر دلایل نشتی آب می‌توان به سوراخ شدن شلنگ ورودی یا تخلیه آب ماشین لباسشویی اشاره داشت. در صورتی که نتوانستید علت دقیق نشتی را پیدا کنید از متخصصین تعمیر لباسشویی در مشهد کمک بخواهید.

کد خبر 668406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.