ثبت ۱۲ هزار پیام شهروندی در سامانه تلفنی ۱۳۷ گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ثبت ۱۱ هزار و ۸۵۰ پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهار ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۰ پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است، اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ در سامانه تلفنی ۱۳۷ تعداد ۹۷۰۸ پیام ثبت شد که از این تعداد ۷۱۵۰ رسیدگی شد و به نتیجه رسید.

وی افزود: در سه ماهه سال ۱۴۰۲، دو هزار و ۱۴۲ پیام در این سامانه ثبت شده است که به یک هزار و ۷۲۵ پیام رسیدگی شد، با توجه به خروجی آمار، ۸۰ درصد پیام‌ها به سرانجام رسید و ۲۰ درصد از پیام‌های ثبت شده در حال اقدام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که بیشترین پیام‌های دریافتی و ثبت شده مربوط به نگهداری شهر با ۵۰ درصد، ۱۰ درصد مربوط به موضوعات عمرانی و زیربنایی، هشت درصد فضای سبز، ۱۵ درصد حوزه سد معبر و کمتر از یک درصد مربوط به آمار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ترافیکی بوده است.

سالاری اضافه کرد: حدود پنج درصد پیام‌ها را موضوعات اجتماعی همچون جلوگیری از تکدیگری به خود اختصاص داده و تعدادی از پیام‌ها متفرقه و نامربوط به حوزه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به افزایش کمی آمار در سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته، گفت: این افزایش آماری از بیشتر شدن اعتماد شهروندان و امید داشتن به پیگیری درخواست‌های آنان در مجموعه مدیریت شهری نشان دارد که مسئولیت ما را بیشتر می‌کند؛ لذا متعهد هستیم با تلاش بیشتر رضایت شهروندان را افزایش دهیم.

کد خبر 668368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.