جدال عراق با ایران در فینال قاره‌کهن بدون ۲ مهره‌کلیدی

تیم ملی امید عراق فردا در بازی پایانی قهرمانی غرب آسیا به‌مصاف ایران می‌رود اما دو بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم ملی فوتبال امید کشورمان برابر تیم ملی عراق در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا فردا _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ از ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت بغداد (۲۰:۳۰ به‌وقت تهران) در ورزشگاه المدینه شهر بغداد برگزار خواهد شد تا قاره‌کهن قهرمان خود را در رده زیر ۲۳ سال بشناسد.

تیم المپیک عراق در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی غرب آسیا عمان را شکست داد و امیدهای ایران هم در ضربات پنالتی اردن را شکست دادند تا این دو تیم در دیدار فینال این رقابت‌ها برابر یکدیگر قرار بگیرند.

کرار محمد هافبک تیم زیر ۲۳ سال عراق، پس از دریافت کارت زرد دوم در دیدار نیمه نهایی مقابل عمان، دیدار فینال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. اما کرار تنها غایب عراق در این مسابقه نخواهد بود و علی الموسوی، وینگر این تیم نیز در تمرینات دچار مصدومیت شد تا او هم این مسابقه را از دست بدهد.

به گزارش ایمنا، به نظر می‌رسد راضی شنیشل سرمربی تیم المپیک عراق، برای این مصاف حساس و مهم در فینال غرب آسیا، زیدان عبدالجبار را به عنوان جانشین کرار محمد در ترکیب اصلی قرار بدهد و عبدالامیر نیز جایگزین علی الموسوی شود.

کد خبر 668208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.