قیمت طلای ۱۸ عیار امروز/ سکه ۶۰۰ هزار تومان ارزان شد

بر اساس مشاهدات میدانی قیمت دلار امروز ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان معامله شد، همچنین طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵۵ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹,۰۰ تومان معامله شد.سکه طرح جدید با کاهش ۵۹۱ هزار تومانی ۲۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم با کاهش ۶۹۱ هزار تومانی به ۲۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۱ هزار و ۳۲۵ تومان معامله شد و نرخ دلار حواله قیمت ۳۷ هزار ۵۶۸ تومان را به خود دید. یورو با قیمت ۴۵ هزار و ۲۳۵ تومان و یورو حواله با قیمت ۴۱ هزار و ۱۲۳ تومان خرید و فروش شد. درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۵۲ تومان بود و نرخ حواله آن ۱۰ هزار و ۲۲۹ تومان اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی بازار طلا و قیمت‌های اعلام شده اتحادیه طلا و جواهرات، طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۵۵ هزار تومانی به قیمت دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹,۰۰ تومان معامله شد، در حالی که طلای ۲۴ عیار کاهش بیشتری معادل ۴۷۸ هزار تومان را تجربه کرد و با قیمت سه میلیون و ۱۰۸ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه طرح جدید با کاهش ۵۹۱ هزار تومانی ۲۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم با کاهش ۶۹۱ هزار تومانی به ۲۵ میلیون تومان رسید.

نیم سکه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز ۱۳۱ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی نیز شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

مظنه بازار تهران نیز با کاهش ۱۵۴ هزار تومانی ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان تعیین شد و انس طلا در بازار جهانی امروز با کاهش ۶ دلاری همراه بوده و هزار و ۹۵۳ دلار نرخ‌گذاری شد.

کد خبر 668184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.