بامداد پرزلزله ایران / خوی در کمتر از ۱۲ ساعت ۳ بار لرزید

طی ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف، بخش‌هایی از استان‌‎های آذربایجان غربی، مازندران و بوشهر را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۴.۷ ریشتری ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در شش کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۵ کیلومتری ایواوغلی در استان آذربایجان غربی رخ داد و در موقعیت ۳۸.۵۱ عرض شمالی و ۴۴.۹۰ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله در مازندران

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۳.۳ ریشتری ساعت ۱۷:۵۳ روز گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ بلده در استان مازندران را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و ۲۱ کیلومتری بلده در استان مازندران و ۲۳ کیلومتری فشم در استان تهران رخ داد و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۶.۱۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۱.۵۹ درجه شرقی ثبت شده است.

بندر دیلم لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۳ ریشتری شب گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ ساعت ۲۱:۰۳ بندردیلم در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۹ کیلومتری بندر دیلم در استان بوشهر و ۳۱ کیلومتری امام حسن در استان بوشهر رخ داده و در موقعیت ۳۰.۰۷ عرض شمالی و ۵۰.۴۶ طول شرقی ثبت شده است.

زمین‌لرزه دوباره بندر دیلم را لرزاند

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۲ ریشتری بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ ساعت ۰۰:۳۳ بندر دیلم در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۳۷ کیلومتری بندر دیلم در استان بوشهر و ۳۸ کیلومتری دوگنبدان در استان کهگیلویه‌وبویراحمد رخ داد و در موقعیت ۳۰.۴۱۰ عرض شمالی و ۵۰.۵۴ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله ۳.۳ ریشتری در خوی

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۳ ریشتری بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ ساعت ۰۱:۴۲ خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۲ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داد و در موقعیت ۳۸.۴۸ عرض شمالی و ۴۴.۸۶ طول شرقی ثبت شده است.

خوی باز هم لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زلزله ۳.۱ ریشتری بامداد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ ساعت ۰۲:۱۱ خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در پنج کیلومتری خوی در استان آذربایجان غربی و ۳۴ کیلومتری ایواوغلی در استان آذربایجان غربی رخ داد و در موقعیت ۳۸.۵۲ عرض شمالی و ۴۴.۹۱ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 667800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.