دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس واقعا خوبه؟

بهترین دوره آموزش فارکس در ایران کجاست و در کدام آموزشگاه برگزار میشود؟ و اصلا چه اهمیتی دارد که بهترین دوره آموزش فارکس را انتخاب کنید؟

آموزشگاه کانون بورس یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده ترین و بهترین آموزشگاه های فارکس در ایراناست. که در یک دوره های آموزشی، آموزش فارکس و سایر بازار های مالی اعم از آموزش ارز دیجیتال و آموزش بورس را در ایران برگزار می کند.

درباره این دوره در میان کاربران صحبت‌های بسیار زیادی می‌شود. خیلی از افراد در شبکه‌های اجتماعی دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس را به عنوان بهترین دوره آموزش بازار فارکس معرفی کرده و بر این عقیده هستند که این دوره می‌تواند در پایان از کاربران یک تریدر حرفه‌ای بسازد. همچنین کانون بورس هم در نظرسنجی‌ها بهترین آموزشگاه فارکس شناخته می‌شود. با توجه به اهمیت بسیار بالایی که دوره های آموزشی بازارهای مالی دارد، در این مقاله بر آن شدیم تا نگاه کاملی نسبت به این دوره آموزشی داشته باشیم.

از تعریف و تمجید خشک و خالی که بگذریم، سعی ما در این مقاله یک نگاه حرفه‌ای به معرفی دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس است. در انتهای این مقاله نیز تصمیم خواهیم گرفت که آیا این دوره برای ورود به بازار پرچالش فارکس مناسب است یا اینکه نمی‌توان روی آن حساب کرد. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری و ترید در بازار فارکس هستید، این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا قرار است شما را به سمت بهترین دوره آموزشی و سرفصل‌های آموزشی این بازار هدایت کنیم.

دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس

در ابتدای مقاله باید نیم نگاهی به بهترین دوره آموزش فارکس در آموزشگاه کانون بورس داشته باشیم تا این دوره را در ادامه با توجه پیش نیازهای لازم برای سرمایه گذاری در این بازار مورد ارزیابی قرار دهیم. مجموعه کانون بورس در یک دوره کاملاً حرفه‌ای صفر تا صد بازار فارکس را به دانش پذیران خود هم بصورت حضوری و هم بصورت فیلم های آموزشی فارکس (در قالب دوره های غیر حضوری) آموزش می‌دهد. این دوره به صورت هفته‌ای یک جلسه ۳ ساعته بوده و دانش پذیران از همان ابتدا به صورت کاربردی قرار است بازار فارکس را آموزش ببینند. در این دوره طبق سرفصل‌های موجود در سایت، ابتدا باید مفاهیم اولیه بازار فارکس را درک کنید.

البته همان گونه که اشاره شد کانون بورس نه تنها یکی از بهترین آموزشگاه های فارکس در ایران می باشد بلکه میتوان آن را بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال و سایر بازار های مالی نیز قلمداد کرد.

هر چند شناخت مفاهیم اولیه بازار فارکس به هیچ وجه نمی‌تواند از شما یک تریدر موفق بسازد، اما با این حال شناخت این مفاهیم برای ترید در فارکس لازم و ضروری است. البته طبق سرفصل‌های موجود، این مفاهیم در همان جلسات ابتدایی تدریس شده و بلافاصله آموزش های مربوط به نرم افزارهای ترید در فارکس مانند متاتریدر آغاز می‌شود. با پایان یافتن این دست از مطالب، نوبت به آموزش تحلیل تکنیکال در دو مقطع مبتدی و پیشرفته می‌رسد که شما در نهایت می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی حرفه‌ای و تخصصی بازار فارکس را نیز در اختیار داشته باشید.

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که برای دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس تعریف می‌شود، آموزش سیستم‌های مدیریت سرمایه مدرن و حرفه‌ای است که توسط اساتید این دوره به صورت کاملاً کاربردی آموزش داده می‌شود. این سیستم‌های مدیریت سرمایه به گونه‌ای توسعه پیدا کرده‌اند که اگر شما با استراتژی‌های معاملاتی ۵۰ درصدی نیز بتوانید آنها را اجرا کنید، موفقیت شما در بازار تضمین شده خواهد بود. این موضوع را می‌توانیم اصلی‌ترین مزیت و جذابیت دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس در نظر بگیریم. البته در نهایت باید به آنالیز تمام اطلاعات مربوط به این دوره بپردازیم.

دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس واقعا خوبه؟

ترید در فارکس و چالش های آن

ترید در فارکس با سایر بازارهای مالی تفاوت‌های زیادی دارد. اینگونه نیست که بهترین دوره آموزش فارکس تنها بر اساس سرفصل‌های آموزشی انتخاب شود و یا بهترین آموزشگاه فارکس را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنیم. برخلاف بسیاری از بازارهای مالی که امکان سرمایه گذاری بلند مدت در آنها وجود دارد، در بازار فارکس چنین شرایطی در دسترس نیست و تمام معاملات در کوتاه مدت انجام می‌پذیرد.

به همین دلیل است که صرف مشاهده آموزش ویدیویی فارکس نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت در این بازار باشد. اگر اینگونه بود همه می‌توانستند با آموزش ویدئویی فارکس که به صورت رایگان در اینترنت در دسترس است، در این بازار سرمایه گذاری موفقی داشته باشند، در حالی که آمارها نشان از این دارد که تنها تعداد کمی در این بازار موفق می‌شوند.

تریدر شدن در بازار فارکس علاوه بر آموزش‌های تئوری نیاز به آموزش های عملی و تجربی هم دارد.

سود میلیاردی در فارکس

آموزش فارکس یک هدف مشخص دارد، آن هم رسیدن به سود خوب در معاملات این بازار است. در بهترین دوره آموزش فارکس شما باید سودآوری را یاد بگیرید نه تحلیل‌گری. صرف اینکه شما بتوانید نمودار جفت ارزهای فارکس را تجزیه و تحلیل و آنالیز نمایید، نمی‌تواند اتفاق مثبتی برای شما باشد و در نهایت به خواسته‌های خودتان در این بازار نخواهید رسید. به همین دلیل انتخاب بهترین آموزشگاه فارکس و بهترین آموزش حضوری فارکس به این راحتی‌ها نیست.

این روزها هر کسی که کمترین تجربه در معاملات فارکس را دارد، در یک سایت اینترنتی یا در شبکه‌های اجتماعی در حال ارائه آموزش ویدیویی فارکس است و این قبیل آموزش ها به قدری زیاد شده‌اند که حتی امکان شناخت نمونه‌های با کیفیت آنها به این راحتی‌ها وجود ندارد و اگر شما تخصص و تجربه اولیه در معاملات بازار فارکس نداشته باشید، این شناخت برای شما دور از دسترس خواهد بود.

دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس واقعا خوبه؟

استاد دوره فارکس در کانون بورس

آموزش فارکس همچنین نیاز به استفاده از خدمات استاد باتجربه نیز دارد. در بهترین دوره آموزش فارکس در کانون بورس شما می‌توانید همراه با استاد مهدیار حاجی علی و استاد حمیدرضا ویلایی این آموزش ها را به صورت کاملاً عملی و کاربردی دنبال کنید. همین اتفاق است که کانون بورس را تبدیل به بهترین آموزشگاه فارکس در ایران کرده است.

آموزش حضوری فارکس همان کلیدی موفقیتی است که برای ورود به این بازار نیاز دارید. درصد قابل توجهی از اساتید حتی نمی‌توانند جلو چند نفر متاتریدر را باز کنند، تا چه برسد به ارائه خدمات آموزش حضوری. به همین دلیل اکثر آموزش های موجود به صورت پکیج آموزش فارکس است نه آموزش حضوری.

در کانون بورس شما همراه با اساتید با تجربه و موفق در بازار فارکس می‌توانید ترید کنید. در واقع در پایان این دوره شما بارها و بارها ترید در فارکس را تجربه کرده و با ریز و درشت چالش های معامله در این بازار آشنا می شوید. از همان روزهای ابتدایی دوره درگیر معاملات بازار واقعی شده و همراه با استاد حتی می‌توانید در بدترین شرایط هزینه ثبت نام در دوره فارکس را از بازار خارج کنید. اتفاقی که می‌تواند آموزش این بازار را در کانون بورس برای شما رایگان سازد.

مزیت های دوره فارکس آموزشگاه کانون بورس

  • تریدر شدن در بازار را فرا میگیرید.
  • به آموزش حضوری دسترسی دارید. می‌توانید از پکیج آموزش فارکس آن هم به صورت ضبط شده در کلاس دسترسی پیدا کنید.
  • پشتیبانی طولانی مدت در اختیار خواهید داشت.
  • جزوه‌ها و فیلم‌های آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • در کنار اساتید موفق آموزش می‌بینید.
  • در طول دوره ترید می‌کنید و تجربه ترید در فارکس را به دست می‌آورید.
کد خبر 667707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.