مانیتور گیمینگ جدید MSI چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ MSI Optix G274QPX با نرخ نوسازی 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مانیتور گیمینگ MSI Optix G274QPX دارای پنل ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است. این محصول دارای میزان روشنایی ۳۰۰ نیت است و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین، مانیتور یادشده زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه به صورت افقی و عمودی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند تثاویر ثابت از موقعیت‌های دید مختلف را مشاهده کنند.

گزینه‌های اتصال مانیتور گیمینگ MSI Optix G274QPX شامل پورت‌های HDMI 2.0، DisplayPort 1.4 و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌‏شود، بنابراین امکان اتصال آسان به دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی شیب و ارتفاع آن را تنظیم کنند و موقعیت دید دلخواه خود را پیدا کنند.

مانیتور گیمینگ MSI Optix G274QPX از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند و با NVIDIA G-Sync سازگار است. فناوری‌های به کاررفته شده در این محصول باعث می‎‌شود خطر نور آبی برای چشم‌ها کاهش پیدا کند و دید در بازی‌هایی با پس‌زمینه تاریک بهبود پیدا کند. قیمت مانیتور یادشده در وب‌سایت آمازون آمریکا ۳۸۰ دلار است.

کد خبر 666734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.