مانیتور گیمینگ MSI G322C معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی و خمیده MSI G322C با نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت MSI مانیتور گیمینگ جدیدی به نام G322C را معرفی کرده است که از پنل خمیده ۳۲ اینچی VA بهره می‌برد. این محصول با انحنای 1000R، وضوح ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۷۰ هرتز عرضه می‌شود. نرخ تأخیر پاسخ‌گویی این نمایشگر نیز یک میلی‌ثانیه است و از نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ نیز بهره می‌برد.

مانیتور G322C از ۸۹ درصد گستره رنگی AdobeRGB و حداکثر ۹۲.۳ گستره رنگی DCI-P3 و ۱۱۶.۴ درصد گستره رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این محصول از فناوری FreeSync Premium شرکت AMD نیز پشتیبانی می‌کند و درگاه DisplayPort و HDMI آن به ترتیب از نرخ ۱۷۰ و ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این شرکت یک درگاه صوتی ۳.۵ میلی‌متری نیز بر مانیتور گیمینگ خود تعبیه کرده است.

علاوه بر این MSI از سیستم پروفایل CEC در مانیتور گیمینگ G322C استفاده کرده است؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد چند پروفایل شخصی‌سازی‌شده برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف ایجاد کنید که هرکدام با اتصال به دستگاه مدنظر، به صورت خودکار شناسایی خواهد شد. در صورتی که از حاشیه پایینی نمایشگر صرف‌نظر کنیم، می‌توان گفت از طراحی بی‌حاشیه بهره می‌برد.

ویژگی دیگر مانیتور ذکر شده این است که از پایه قابل جابه‌جایی استفاده می‌کند که می‌توان شیب و ارتفاع آن را تغییر داد. این شرکت هنوز جزئیات مربوط به قیمت نمایشگر گیمینگ جدید خود را اعلام نکرده است. به منظور مقایسه، مانیتور Optix G24C با برچسب ۱۷۹.۹۹ دلار فروخته می‎‌شود، اما انتظار می‌رود این مدل جدید با قیمت گران‌تر وارد بازار شود.

کد خبر 612241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.