مانیتور گیمینگ جدید LG وارد بازار اروپا شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ جدید شرکت LG به نام UltraGear 32GQ950P با نرخ نوسازی 160 هرتزی وارد بازار اروپا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت LG یک مانیتور گیمینگ جدید به نام UltraGear 32GQ950P دارای نمایشگر ۳۲ اینچی با وضوح 4K، رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است. این محصول گواهی VESA DisplayHDR 1000 را دریافت کرده است که حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و محتوای HDR را ارائه می‎‌دهد و ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P33 را پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ UltraGear 32GQ950P LG زاویه دید ۱۷۸ درجه افقی و عمودی را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد نمایشگر را به راحتی از موقعیت‌های مختلف مشاهده کنند. این محصول از دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4 و سه پورت USB 3.0 بهره می‌برد که باعث می‌‏شود بتوان دستگاه‌های مختلف را به آن وصل کرد. مانیتور یادشده از فناوری‌های NVIDIA G-Sync Compatible و AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ UltraGear 32GQ950P LG با قیمت ۱۱۹۹ یورو وارد بازار می‏‌شود، البته در حال حاضر با قیمت تخفیف‌خورده ۱۰۹۹ یورو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شرکت ال‌جی هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول ارائه نکرده است.

کد خبر 671754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.