بهترین آموزشگاه دوره خیاطی تهران و ایران را بشناسید

آموزشگاه آکادمی هنر پارس دارای دو شعبه در تهران و کرج است.

اگر کمی دقت کرده باشید تو فیلم های ایرانی یا خارجی اکثر زنان خانه دار برای امرار و معاش به خیاطی می پرداختند، چه آن موقع که با دست و کوک های ریز مثل چرخ خیاطی این کار انجام می شد و چه بعدش که اول چرخ های خیاطی مثل برند مارشال خلق شد که با دست اهرمی سوزن را بری دوخت به حرکت در می آورد و الان هم ممکن است در خانه خیلی ها هنوز هم این چرخ موجود باشد که البته بعضی برای راحتی کار آن را برقی و پدالی هم کرده اند و چه الان که چرخ های اتومات و نیمه اتومات معروف به چرخ های گلدوزی خانگی با برندهای برندهای فاف، کاچیران، ژانومه و ... که خیلی از خانم ها از آن برای دوخت و دوز استفاده می کنند؛ اگر هم فردی کارش را خیلی جدی دنبال می کند حتما برای اینکه کار بهتر و تمیزتری به مشتری ارائه دهد چرخ های استوک صنعتی مثل برند جک و ژانومه و ... و چرخ های راسته دوز و چرخ های سر دوز سه نخ و پنج نخ و اتوهایی بخار مخزن دار اروپایی تهیه می کند که برای پاکدوزی به مشکل برخورد نکند و بتواند تمام ریزه کاری های یک لباس را خودش در منزل انجام و به اتمام برساند، ناگفته نماند در قدیم این استعداد را خانم ها خودشان پرورش می دادند و با آزمون و خطا خیاط می شدند.

خیلی از خانم ها نیز که در خیاطی مهارت و مدرک دارند و قبلا در بهترین آموزشگاه دوره خیاطی شرکت کرده اند در کارگاه های خیاطی کوچک و بزرگ مشغولند و پشت چرخ ها نشسته اند و مدام در حال دوخت و دوزند، این عمل در کارخانجات بزرگ تر با تعداد بیشتری از افراد و با عناوین زیادتری صورت می گیرد، مثل طراح لباس، نمونه دوز، مدیر کارخانه، مسئول کنترل کیفیت در همه مراحل کار، مسئول خرید یا مسئول تهیه مواد اولیه مثل انواع پارچه مورد نیاز متناسب با فصل (تمام کارگاه ها و کارخانجات یک فصل جلوتر لباس می دوزند مثلا در بهار و تابستان برای پاییز و زمستان طرح می زنند و پارچه تهیه می کنند و به آن فصل ها نرسیده محصولات را بفروش رسانده اند)، دکمه، زیپ یا انواع اکسسوری و ... ، الگوساز دستی، فرد الگوسازی که با نرم افزار جمینی با گربر کار می کند و طوری الگوها را کنار هم می چیند که پارچه کمترین پرتی را داشته باشد (همچنین با این نرم افزارها کار سایزبندی نیز راحت تر می شود)، برش کار که اگر کارخانه ای بزرگ و پولدار باشد با دستگاهی بصورت اتومات پارچه ها را روی هم می چینید و فردی که متخصص برشکاریست با قیچی های برقی صنعتی الگوها را می برد و با شماره گذاری های خاص به دست گروه تولید می سپارد و انواع دوزنده ها که بصورت خطی کار می کنند مثلا یک عده (مرد یا زن) فقط میاندوزی می کنند، خط دیگر سجاف را به لباس وصل می کند و لایی می زند، خط دیگه آستین های دوخته شده توسط خط قبلی را به لباس می دوزد و حتی افرادی فقط مسئول زدن جادکمه و دوختن دکمه ها هستند، بعضی مسئول تکه دوزی یا چسباندن مارک با اتو روی لباس می باشند و بعضی مارک و سایز را به پشت یقه وصل می کنند (مارک داخلی که پلاستیکی یا پارچه ایست و توضیح محصول و نوع شستشو روی آن است هنگام دوخت درزهای بغل دوخته شده است)، کار نهایی به دست اتوکار می رسد که در کمال دقت اتو می شود و به گروه بعدی یعنی بسته بندی می سپارد و البته قبلش باید تگ مقوایی یا پارچه ای برند کارخانه به کار با روش های مختلف الصاق شود که سلیقه ایست و بعد گروهی سایزها و رنگ ها را جین بندی می کنند و در نهایت همه ی این لباس ها به انبار وارد و سپرده می شود. برای اینکه بهترین آموزشگاه دوره خیاطی تهران و ایران را بشناسید روی لینک آموزش خیاطی کیلیک کنید.

توضیحات پاراگراف های بالا گوشه ای از وظایف یک خیاط بود و البته کسی می تونه تو یه کارگاه خیاطی، کارخونه بزرگ صنعتی تولید پوشاک و یا حتی مزون استخدام بشه و کار کنه که حتما تو بهترین آموزشگاه دوره خیاطی آموزش دیده باشه، پیدا کردن یه آموزشگاه خیاطی خوب و معتبر نیاز به سرچ و جستجو داره تا بتونید در اون بهترین و مهم ترین سرفصل ها رو یاد بگیرید؛ می خوام براتون از یه آموزشگاه خیاطی بگم که مزایا و ویژگی هاش اون رو به معتبرترین و ایده ال ترین انتخاب برای یادگیری تبدیل کرده و اسمش هم آموزشگاه آکادمی هنر پارس هستش که دو شعبه تو تهران و کرج داره، بی اغراق باید گفت که هنرجوهای این آموزشگاه فقط تهرانی یا کرجی یا شهرهای اطراف اون نیستند و با شهرتی که آکادمی پارس در ایران پیدا کرده افراد زیادی رو از سراسر کشور برای آموزش خیاطی و طراحی لباس به اونجا کشونده، همینجا این نکته رو اضافه می کنم که در کنار آموزش خیاطی حتما تو کلاس های آموزش طراحی لباس آکادمی پارس هم شرکت کنید تا یه خیاط ماهر با توانایی ارائه طرح به مشتری باشید. برای اطلاع از سرفصل های این دوره کافیه هایلایت خط قبل رو کیلیک کنید.

بهترین آموزشگاه دوره خیاطی تهران و ایران را بشناسید

در ادامه از مدرک نهایی آکادمی هنر پارس بیشتر بدانید:

1-بعد از اتمام هر دوره آموزشی برای هنرجو معتبرترین و تخصصی ترین مدرک پوشاک ایران که بین المللی، دوزبانه و ترجمه شده است و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و آکادمی پارس هستش صادر میشه.

2-با این مدرک می تونید تو کارگاه های خیاطی، کارخونه های تولید پوشاک و مزون ها با عناوین مختلف با توجه به توانایی ای که از خودتون ارائه می دید مثل الگوسازی، برشکاری، نمونه دوزی، خیاطی و ... مشغول به کار بشید و کم کم پیشرفت کرده و ارتقا رتبه هم بگیرید.

3-با مدرک آکادمی پارس اگر توانایی به تدریس رو در خودتون می بینید و کاملا مسلط به متد آموزشی بروز دنیا یعنی مولر که در دوره ها بهتون یاد داده شده هستید و اعتماد بنفس و قدرت بیان صحبت با هنرجوها و انتقال آموخته هاتون رو دارید می تونید بعنوان مدرس تو آموزشگاه های معتبر و حتی آکادمی هنر پارس تدریس کنید و یا کارگاه آموزشی خودتون رو برای درس دادن داشته باشید.

4-با مدرک آکادمی پارس می تونید برای گرفتن مجوز از سازمان های نامبرده اقدام کنید و به راه اندازی کارگاه خیاطی، کارگاه آموزش خیاطی، مزون و ... دست بزنید.

5-همچنین با این مدرک معتبر و طرح پیشنهادی قابل قبول یا همان بیزینس پلن که برای نوشتنش می تونید با متخصصین علم کسب و کار آکادمی هنر پارس مشاوره رایگان داشته باشید، تقاضای دریافت وام با اقساط طولانی مدت بکنید.

6-با داشتن مدرک بین المللی آکادمی هنر پارس بهترین آموزشگاه دوره خیاطی اگر قصد مهاجرت دارید می توانید از آن بعنوان یک مدرک معتبر قابل قبول در سایر کشورها و یک امتیاز مهارتی در پرونده مهاجرتیتون استفاده کنید چه بسا به آن کشوری که مهاجرت کردید همین شغل را هم پیشه کرده و از آن کسب درآمد کنید. در کنار توضیحاتی که از آکادمی هنر پارس داده شد برای مشاوره، رزرو و ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت رسمی آکادمی هنر پارس مراجعه نمایید.

بهترین آموزشگاه دوره خیاطی تهران و ایران را بشناسید

کد خبر 665114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.