آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

اگر دنبال یک شغل با درآمد رو به پیشرفت هستید و همچنین به کارهای فنی مثل عیب یابی و تعویض و تعمیر قطعات علاقه دارید شغل تعمیرات لوازم خانگی مناسب شماست. در این حیطه آموزش دیدن حرفه‌ای و تخصصی خیلی مهم است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، بدون پیشنیاز و از صفر به آموزش تمام مواردی که بتوانید در این شغل حرفه‌ای شوید می‌پردازد.

نیاز به متخصصان حرفه‌ای در این حوزه از این نیاز سرچشمه می‌گیرد که لوازم خانگی از لوازمی است که به صورت روزانه و مداوم استفاده می‌شود. در صورت به مشکل خوردن جزئی یا اساسی این لوازم، کارها مختل می‌شود و نیاز به تعمیر فوری دارند.

دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

در دوره تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، می‌توانید تمام مواردی که برای راه اندازی یک کسب و کار یا استخدام شدن در مراکز خصوصی و دولتی را لازم دارید یاد بگیرید.

این دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز، بر اساس سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای طراحی شده که باعث می‌شود کاملاً کاربردی و مناسب برای ورود به بازار کار باشد.

همچنین، دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی ما به شما کمک می کند تا درک کاملی از قطعات و تجهیزات الکترونیکی داشته باشید و برای تعمیرات دستگاه های پیچیده و بروز آماده باشید.

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

  • آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در تبریز

    آموز شناخت اجزای تشکیل دهنده ماشین لباسشویی

    آموزش شناخت اجزای الکتریکی ماشین لباسشویی تمام الکترونیک

    آموزش تعویض کلیدهای لباسشویی

    آموزش تعویض المنت ماشین لباسشویی

    آموزش تعمیر قفل مغناطیسی درب

    آموزش شناخت میکروسویچ لباسشویی

    عیب یابی ترموستات و هیتروستات لباسشویی

    تعمیر و تعویض پلاتین‌های تایمر لباسشویی

    آموزش عملکرد شیر الکتریکی ماشین لباسشویی

    - آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

    آموزش نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی

    آشنایی با قطعات تشکیل دهنده ماشین ظرفشویی

    رفع ایرادات نشتی‌های دستگاه

    تعمیر مخزن دستگاه و هیتر آن

    رفع عیوب مربوط به سنسورهای دستگاه

    آشنایی با تعمیر شیلنگ‌های ورودی و خروجی

    آموزش تعمیر شیرهای برقی ظرفشویی

    عیب‌یابی میکروسوییچ ماشین ظرفشویی

    آموزش تعمیر قسمت تخلیه ماشین ظرفشویی

    - آموزش تعمیر یخچال و فریز

    آموزش تشخیص و شناخت مکانیزم کار یخچال و فریزر

    آشنایی با موتور و کمپروسور ها

    آموزش عیب‌یابی و تعمیر عیوب آن

    آموزش عیب‌یابی ترموستات، رله و تعمیر و تعویض آن

    آشنایی با سیستم سرماساز و بررسی عیبو عدم تولید سرما

    آموزش برطرف کردن عدم استارت موتور

    آموزش عیب یابی رادیاتور خنک کننده

    آشنایی با لوله مویی و عیب یابی و تعمیر آن

    آشنایی با انواع قطعهات الکترونیکی و تعمیر و تعویض ان

    تشخیص و عیب‌یابی سیستم دیفراست

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و ثبت نام می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید. ۰۹۳۰۶۳۰۱۶۳۲ ویا ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۸۳

مدرک تعمیرکار لوازم خانگی در تبریز

پس از اتمام دوره تعیرات لوازم خانگی در تبریز، می‌توانید مدرک خود را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کنید تا برای استخدام شدن و یا دریافت جواز کسب برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید. این مدرک بین المللی بوده و قابل ترجمه می‌باشد و در دیگر کشورهایی مثل آلمان، استرالیا، انگلستان، سوئد و … (کشورهای عضو ILO) نیز دارای اعتبار است.

ضرورت وجود تعمیرکاران لوازم خانگی

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، استفاده از لوازم خانگی پیشرفته نظیر لباسشویی و … بیش از پیش در زندگی روزمره ما رواج پیدا کرده است. با این حال، بدون تعمیرکاران لوازم خانگی متخصص و قابل اطمینان، استفاده از این لوازم ممکن است با مشکلات بسیاری همراه باشد.

به عنوان مثال، وجود یک تعمیرکار حرفه‌ای و ماهر در بخش تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند به طور قابل توجهی کیفیت استفاده از این ابزار را افزایش دهد. لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… از جمله نیازمندی های ضروری زندگی هستند و هر گونه مشکل یا خرابی در این دستگاه ها می تواند به طور قابل توجهی زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار دهد.

خرابی لوازم خانگی ممکن است که باعث تلفات جانبی مانند هزینه بیش از حد، آسیب به محیط زیست و در نهایت هدر رفتن زمان شما خواهد شد. تعمیرکاران لوازم خانگی می‌توانند با داشتن تخصص کافی، این اتفاقات را به پایین ترین سطح برسانند.

همچنین، تعمیرکاران لوازم خانگی باید بروز باشند و تا به عنوان منابع اطلاعاتی برای مشتریان عمل کنند و آنها را از خرابی و مشکل لوازم خانگی خود آشنا کنند. این ممکن است شامل بهبود استفاده از لوازم خانگی و همچنین ارائه راه حل های پیشگیرانه برای کاهش ریسک مشکلات در آینده باشد.

به عبارت بهتر وجود تعمیرکاران خبره لوازم خانگی ضروری است تا بتوانند به طور کلی بهره وری در انجام کارهای روزانه منزل را افزایش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و ثبت نام می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید. ۰۹۳۰۶۳۰۱۶۳۲ ویا ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۸۳

آموزش طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت یک مهارت پولساز و پرطرفدار در جامعه امروزی است. زیرا بسیاری از افراد در حال تغییر کسب و کار خود از دنیای سنتی به دنیای دیجیتال هستند. اگر این تغییر در کسب و کار افراد رخ ندهد، بسیاری از سود خود را از دست می‌دهند و ممکن است دچار ورشکستگی شوند.

آموزش طراحی سایت در تبریز، یک سرمایه گذاری کم هزینه برای کسانی است که می‌خواهند یک تخصص را به صورت کامل و از صفر بیاموزند.

دوره طراحی سایت در تبریز

دوره طراحی سایت در تبریز، هم با کد نویسی و هم با وردپرس تدریس می‌شود.

شما برای ورود به دنیای طراحی سایت و کدنویسی به یک دوره جامع نیاز دارید تا تمام جزئیات طراحی سایت را با اطلاعات بروز به شما ارائه دهد و بتوانید از صفر و بدون دانستن هیچ پیشنیازی طراحی را یاد بگیرید.

ما جدیدترین دوره آموزشی طراحی سایت در تبریز را برای شما عزیزان آماده کردیم تا بتوانید هرچه سریع‌تر دانش این حوزه را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

سرفصل‌های دوره طراحی سایت در تبریز

این سرفصل‌ها کاملاً کاربردی بوده و زیرنظر سازمان فنی و حرفه ای طراحی شده و برای پیدا کردن شغل و یا استخدام شدن و یا مهاجرت بسیار مناسب می‌باشد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در تبریز

سرفصل‌ها عبارت‌اند از:

UI با نرم افزار AdobeXD

زبان HTML

زبان CSS

فریمورک JavaScript

زبان JQuery

فریمورک BootStrap

وردپرس

اصول سئو

باتوجه به کاربرد سایت، روش‌های متفاوتی برای طراحی سایت وجود دارد. اما یکی از بهترین روش ها برای وارد بازار کار شدن و کسب درآمد ترکیبی از وردپرس و کدنویسی است.

که در دوره طراحی سایت در تبریز، تدریس بر این اساس انجام می‌شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشد.

مدرک دوره طراحی سایت

پس از اتمام آموزش طراحی سایت در تبریز، می‌توانید در آزمونی که از سمت سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود شرکت کنید و در صورت قبولی در آزمون، مدرک خود را از سمت سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کنید.

این مدرک بین المللی است و در بسیاری از کشورهای جهان قابل استناد است. همچنین مدرک فنی و حرفه‌ای در استخدام شدن و یا راه اندازی کسب و کار تاثیر زیادی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و ثبت نام می‌توانید تماس بگیرید و یا به وبسایت ما سر بزنید. ۰۹۳۰۶۳۰۱۶۳۲ ویا ۰۴۱۳۳۳۴۷۰۸۳

کد خبر 662839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.