نگاه ویژه مدیریت شهری به نشاط و تفریح دختران

مشاور امور بانوان شهردار اصفهان درخصوص نگاه ویژه شهرداری به دختران، گفت: در مدیریت شهری طرح‌هایی برای گروه سنی دختران جوان و نوجوان در دست بررسی و اقدام است که به‌طور ویژه برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده و قرار است با برنامه‌هایی مانند کافه گفت‌وگو، فضایی برای تفریح، نشاط و شادی دختران فراهم شود.

مریم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، درخصوص نگاه ویژه مدیریت شهری به دختران و بانوان، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های شهر اصفهان، دختران جوان و نوجوان هستند که مدیریت شهری نیز به این مخاطب خاص خود، توجه ویژه دارد و به مناسبت روز دختر هدیه‌ای تدارک دیده است که می‌توانند از امکانات مدیریت شهری به‌صورت رایگان یا تخفیف‌دار استفاده کنند.

وی افزود: شادی و نشاط دختران و بانوان از مهم‌ترین نکاتی است که در شهرداری نیز به آن توجه می‌شود، در همین راستا و با توجه به نگاه گسترده مدیریت شهری به این موضوع، طرح‌هایی را برای روز دختر در نظر گرفت.

مشاور امور بانوان شهردار اصفهان تصریح کرد: در مدیریت شهری طرح‌ها و برنامه‌هایی برای گروه سنی دختران جوان و نوجوان در دست بررسی و اقدام است که به‌طور ویژه برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده و قرار است با برنامه‌هایی مانند کافه گفت‌وگو، فضایی برای تفریح، نشاط و شادی دختران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «بدون مرز» نیز یک برنامه ویدئویی بود که در بستر مجازی منتشر شد و دختران جوان و نوجوان در آن با حضور کارشناسان برجسته، سوالات خود را مطرح می‌کردند و بدون مرز با یکدیگر به گفت‌وگو نشستند.

کد خبر 662642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.