چیتگر، بهترین محله برای خرید آپارتمان در کنار دریاچه
خرید آپارتمان در چیتگر

چیتگر یکی از بزرگترین و خوش آب و هواترین محله های تهران است که ساختمان های نوساز و جذاب آن طرفداران بسیاری دارد.

محله چیتگر که هم جاذبه گردشگری به حساب می آید و هم بهترین محله در منطقه ۲۲ تهران است برای زندگی و سکونت بسیار مناسب است. سایت ملکی دلتا قصد دارد شما را بیش از پیش با شرایط خرید آپارتمان در چیتگر آشنا کند از این رو لازم است تا انتها همراه ما باشید.

راهنمای خرید آپارتمان در چیتگر

در زمان خرید خانه، زمین و هر ملک دیگری باید به این نکته توجه داشته باشید که در شرایط حال حاضر خود بتوانید بهترین ملک را خریداری کنید. در این قسمت مواردی که باید برای خرید خانه در چیتگر به آن دقت کنید ذکر شده است:

  • بودجه ای تعیین کنید تا بتوانید انتخابی دقیق تر داشته باشید. تعیین بودجه به شما دید وسیع تری می دهد و انتخاب را ساده می سازد.
  • از معامله ای که انجام می دهید اطمینان داشته باشید. لازم است حتماً از افرادی که به آنها در خرید ملک اطمینان دارید کمک بگیرید و یا با یک وکیل مشورت کنید.
  • برای خرید خانه دارای سند حتماً باید استعلام های لازم را بگیرید تا خرید مطمئنی داشته باشید.
  • به منظور خرید امتیاز ساختمان های در حال ساخت، لازم است استعلام های مورد نیاز گرفته شود.

با در نظر داشتن موارد فوق لازم است مشاورین املاک قابل اعتماد را بشناسید، سایت ملکی دلتا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با بهترین مشاورین املاک محله چیتگر در تماس باشید.

قیمت خرید آپارتمان در چیتگر جنوبی

در صورتی که قصد خرید آپارتمان در چیتگر جنوبی را داشته باشید ابتدا باید بدانید از نظر جغرافیایی در کدام قسمت قرار دارد و دسترسی شما به سایر نقاط تهران چگونه خواهد بود. اگر وردآورد، شهرک دانشگاه تهران، شهرک سینمایی غزالی را بشناسید به طورتقریبی منطقه جغرافیایی چیتگر جنوبی را شناخته اید. چراکه این محله در مجاورت با آن مناطق قرار دارد، به بزرگراه فتح و لشکری هم از شمال و جنوب راه دارد.

میانگین قیمت خرید آپارتمان در چیتگر جنوبی ۲ میلیارد تومان تعیین شده که شما با پرداخت این مبلغ می توانید صاحب آپارتمانی با امکانات مورد نیاز برای زندگی شوید، مانند پارکینگ، انباری، آسانسور و امکانات دیگری که برای زندگی معمولی نیاز است. در صورتی که امکانات بیشتر و فوق العاده مد نظر شما باشد می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید که میانگین قیمت آپارتمان های لوکس در چیتگر جنوبی ۶ میلیارد تومان است. در املاک دلتا می توانید بهترین آپارتمان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

قیمت آپارتمان در چیتگر شمالی

از محبوب ترین مناطق غرب تهران چیتگر شمالی شناخته شده است که برای رسیدن به این منطقه می توانید وارد تقاطع بلوار ایرانخودرو و بزرگراه شهید لشکری شوید. محله چیتگر از مناطق جدید است که ساخت و ساز در آن پیشرفت چشمگیری داشته که نه تنها شما می توانید آپارتمان مناسب خود را در آن خریداری کنید، بلکه

می‌توانید به عنوان سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز شریک شوید.

قیمت آپارتمان در چیتگر شمالی در سایت ملکی دلتا به صورت میانگین، متری ۲۰ میلیون تومان است.

به عنوان مثال یک آپارتمان ۶۰ متری نوساز با یک اتاق خواب ۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان است.

خرید آپارتمان چیتگر

قیمت برج های اطراف چیتگر

تعیین قیمت برج های اطراف چیتگر به موارد مختلفی بستگی دارد که در این قسمت آنها را ذکر می کنیم:

  • مهم ترین مورد در تعیین قیمت یک ملک، موقعیت مکانی و محله است.
  • از دیگر مولفه های مهم در تعیین قیمت خرید آپارتمان در چیتگر مواد و کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت آن است.
  • افرادی که چیتگر را برای خرید آپارتمان انتخاب می کنند، ویو و چشم انداز آپارتمان برایشان اهمیت زیادی دارد. نزدیکی ساختمان ها به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر باعث جذابیت ویو آپارتمان های چیتگر شده است از این رو طرفداران بسیاری دارد.
  • سن بنا از جمله مواردی است که در تعیین قیمت ساختمان نقش زیادی دارد.
  • برای خرید آپارتمان در این منطقه مدیریت برج بسیار اهمیت دارد.
  • نقشه ساختمان در تعیین قیمت ساختمان نقش اساسی دارد.

به طور کلی ساختمان ها در چیتگر به صورت شخصی ساز و تعاونی ساز وجود دارند که ساختمان های شخصی ساز به علت بالا بودن رقابت از متریال با کیفیت استفاده کرده اند و قیمت های بهتری را در نظر گرفته اند. با توجه به تمام موارد ذکر شده می توان فهمید قیمت آپارتمان در چیتگر و برج های آن متفاوت است، از این رو بهتر است از قیمت های درج شده در سایت دلتا کمک بگیرید تا بتوانید با رنج قیمتی مورد نظر بهترین برج چیتگر را با بهترین قیمت خریداری کنید.

شرایط پیش فروش در چیتگر

اگر شما قصد پیش خرید آپارتمان در چیتگر را دارید بهترین راه این است که انواع پیش فروش و انواع ساختمان در این محله را بشناسید. برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر سه راه وجود دارد که بررسی آنها می پردازیم:

خرید سهام آپارتمان در چیتگر

در این منطقه بسیاری از برج ها و یا آپارتمان ها به صورت متری قیمت گذاری شده اند و به صوت سهام واگذار می گردند که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند. در صورتی که شما نتوانید مبلغ زیادی برای سرمایه گذاری هزینه کنید می توانید این سهام را خریداری کرده و در سود آن شریک باشید.

قیمت آپارتمان در چیتگر

خرید امتیاز ساختمان در چیتگر

اکثر پروژه های چیتگر تعاونی ساز هستند و شما برای اینکه در سهام آن شریک باشید باید هزینه عضویت را پرداخت کنید تا در پروژه سهیم شوید.

پیش فروش آپارتمان های شخصی ساز

آپارتمان هایی که برای پیش فروش وجود دارند بیشتر واحد های شخصی ساز هستند که امکانات بیشتری داشته و دارای کیفیت بالاتری هستند از این رو شرایط بهتری برای پیش فروش دارند که شما در این بخش می توانید به راحتی صاحب آپارتمان و یک واحد کامل شوید که اگر وام دار باشد می توانید هزینه را به صورت اقساط پرداخت کنید.

همان طور که در این مطلب بررسی شد خرید آپارتمان در چیتگر فرصتی بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند با پرداخت مبلغی مناسب صاحب خانه شوند. علاوه بر آن چیتگر منطقه ای ست که پیشرفت بسیار زیادی پیش رو دارد و همین امر این منطقه را برای سرمایه گذاری بسیار مناسب کرده است.

کد خبر 662384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید هاشمی DE ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام وقت بخیر، من قصد سرمایه گذاری دارم ولی یه سوال داشتم، توی مجله اقتصاد آفرین یه رپورتاژ خوندم نوشته بود اگر پیش خرید بکنیم، دکوراسیون داخلی خانه رو مطابق سلیقه خودمون میچینن، خواستم بدونم این درسته؟ یعنی هر واحد اونجوری ظاهرش ممکنه متفاوت باشه؟