ادغام سازمان‌های حمل‌ونقل همدان نتیجه‌بخش نبود

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم همدان، پیگیر لغو ادغام ناکارآمد حمل‌ونقل بار و مسافر، سازمان وانت بارها، سازمان پایانه‌ها، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بودیم، زیرا این تصمیم درست نبود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _شنبه سی‌ام اردیبهشت‌ماه_ در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به موضوع اصلاح ساختارها در شهرداری و اثرگذاری مشکلات یک سازمان بر سازمان دیگر با ادغام ناکارآمد، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم همدان، پیگیر لغو ادغام ناکارآمد حمل‌ونقل بار و مسافر، سازمان وانت بارها، سازمان پایانه‌ها، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بودیم، زیرا این تصمیم درست نبود.

وی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم با این ادغام، مشکلات یکی از این چهار سازمان به سایر سازمان‌ها تسری یافته و اختلالی که در گذشته فقط یک سازمان را مختل می‌کرد، هم‌اکنون بر سایر سازمان‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: با وجود نیروهای توانمند در شهرداری با سپری شدن مدت‌ها از بازنشستگی مدیرعامل سابق یکی از سازمان‌های شهرداری، هنوز تعیین تکلیف نشده است و باید به این موارد پرداخته شود.

وی ادامه داد: در مورد پارکینگ آقاجانی‌بیگ، وقتی ماده ۴۶ ابلاغ شده و دادستان دستور داده است که شهرداری کارگاه را تحویل بگیرد، نباید در اجرای دستور تعلل شود.

حیدری با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی نیروهای حقوقی زبده و امین در شهرداری همدان تصریح کرد: این ظرفیت و توان نیروهای حقوقی در شهرداری باید به‌خوبی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 662312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.