با جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2023 آشنا شوید!
تلویزیون سامسونگ

سامسونگ تلویزیون‌های خود را در کیفیت تصویر متنوع به عرصه رقابتی افزوده است تا انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ برای هر دسته از کاربران امکان پذیر باشد. استفاده از کیفیت تصویر 4K و 8K در تلویزیون‌های جدید این کمپانی دیده می‌شود و بهترین تجربه دیداری را برای شما خلق خواهند کرد.

حکمرانی کره ای ها در بازار تلویزیون هنوز ادامه دارد و در این امپراطوری بزرگ، تلویزیون سامسونگ نقش بسزایی را ایفا می کند؛ سامسونگ همانند دیگر رقبای خودش در سال ۲۰۲۳، خط تولید تلویزیون های جدید را راه اندازی کرد، مدل هایی که در سری LED، OLED، QLED و NeoQLED دسته بندی شده اند و اکنون توانسته اند نبض بازار را در دست بگیرند. تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۳ با توجه به سلیقه و از همه مهمتر بودجه کاربران تولید می شوند یعنی شما حتی با حداقل بودجه می توانید یکی از مدل های سری کریستال سامسونگ با پیشوند C را خریداری کنید و از تمام امکانات یک اسمارت تی وی نیز بهره ببرید.

سامسونگ تلویزیون‌های خود را در کیفیت تصویر متنوع به عرصه رقابتی افزوده است تا انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ برای هر دسته از کاربران امکان پذیر باشد. استفاده از کیفیت تصویر 4K و 8K در تلویزیون‌های جدید این کمپانی دیده می‌شود و بهترین تجربه دیداری را برای شما خلق خواهند کرد.

نقطه عطف یک تلویزیون سامسونگ، قیمت مناسب آن است که این بیشتر در مدل های میان رده و اقتصادی خود را نشان می دهد؛ همچنین از طرفی دیگر تنوع بالای سایز و طراحی در این محصولات، دست کاربر را برای خرید باز می گذارد. تمام تلویزیون های ۲۰۲۳ سامسونگ هوشمند هستند و به دو دسته 4K و 8K تقسیم بندی شده اند که در ادامه به بررسی کلی آنها خواهیم پرداخت.

چرا تلویزیون سامسونگ امسال بهتر پارسال؟

در واقع جواب این پرسش تنها یک کلمه نیست! سامسونگ دلایل زیادی برای دوست داشتن تلویزیون هایش به ما می دهد که یکی از آنها کیفیت بالای تصویر و روشنایی بی نهایتی است که در نمایشگر مدل های بالارده اش حاکم می سازد؛ در حال حاضر یک تلویزیون نئو کیولد 8K سامسونگ بیشترین مقدار روشنایی را به خود اختصاص می دهد که پرچمدار آنها تلویزیون QN900C است و این برای قشر مرفه که حاضرند هزینه بالایی بابت خرید این شاهکار سامسونگ بپردازند گزینه ای ایده آل است؛ در مقابل سامسونگ تلویزیون هایی دارد که هم ارزان قیمت اند و هم گیمینگ و اسمارت؛ درست حدس زدید مدل های کیولد که در سال ۲۰۲۳ در دو سری ۷ و ۸ تولید شده اند و شما می توانید تلویزیون کیولد Q80C را به عنوان گیمینگ اقتصادی خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ q70v

و اما دلیل دیگر محبوبیت تلویزیون سامسونگ سیستم عامل Tizen با رابط کاربری دوست داشتنی و دسترسی های آسان است که پا به پای ریموت خورشیدی در مدل های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ سبک جدیدی از مدیریت برنامه ها را دراختیار شما قرار می دهد. این پلتفرم پس از اندروید در رتبه دوم محبوبیت برای کاربران قرار دارد و در آخر، قیمت مناسب همان دلیلی است که ما را بیش از پیش مجذوب تلویزیون سامسونگ می سازد.

چهره های جذاب تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۳ در یک نگاه

تلویزیون سامسونگ در سال ۲۰۲۳ بر اساس قیمت و امکانات دسته بندی شده اند اما چیزی که بیش از همه ما را متعجب و البته خوشحال کرد عرضه مدل جدید تلویزیون اولد با عنوان QD-OLED در این سال بود و این یعنی اعلام مبارزه با برند هموطنش که ال جی است. پس از این می توانیم به تلویزیون های نئو کیولد در دو سری فورکی و 8K اشاره کنیم که به دلیل بک لایت مینی ال ای دی، روشنایی خارق العاده ای را به نمایشگر هدیه می دهند و با پشتیبانی از ویژگی هایی مانند VRR و ALLM جزو گیمینگ‌های حرفه ای به شمار می آیند.

از فاز تلویزیون های گران قیمت سامسونگ که بیرون بیاییم می رسید به مدل های کیولد و ال ای دی کریستال؛ با استناد به گفته کاربران، نمایشگرهایی که با ذرات کوانتوم پوشیده شده اند رنگ های درخشان و طبیعی تری را نشان می‌دهند اکنون اگر با این مشخصات یک تلویزیون گیمینگ می خواهید خریداری کنید ما مدل Q80C را پیشنهاد می‌دهیم. در جدول زیر پرفروش ترین تلویزیون‌های سامسونگ ۲۰۲۳ را برای شما لیست کرده ایم.

مدل

سایزها

تلویزیون سامسونگ CU8000

43، 50، 55، 65، 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ Q70C

55، 65، 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ Q80C

55، 65، 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ QN85C

65، 75، 85 اینچ

تلویزیون سامسونگ QN90C

65، 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ S95C

55، 65، 77 اینچ

در نهایت می‌رسیم به تلویزیون های اقتصادی سامسونگ که با پیشوند CU در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده اند و مختص تماشای فیلم و سریال، مسابقه‌های ورزشی و وب گردی می‌باشند؛ این مدل‌ها از خانواده کریستال هستند و در کارنامه محصولات سامسونگ به عنوان پرفروش ترین ها نام خود را ثبت کرده اند.

تلویزیون سامسونگ s95c

در پایان

اگر از باب حقیقت وارد ماجرا شویم خرید تلویزیون انتخاب سختی است و نیاز به اطلاعات و مشاوره کافی دارد اما با نگاهی کلی به مدل‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ به ویژه تلویزیون‌های سامسونگ تنوع بالا را از هر نظر مشاهده می کنیم و این کمی از سردرگمی ما کم می کند. نقطه عطف تلویزیون‌های سامسونگ قیمت مناسب و کیفیت بالای تصویر است که ما را بیش از پیش به هدف خرید نزدیک می‌سازد. اکنون که این شرکت تازه ترین دستاوردهایش را در قالب نمایشگرهای مختلف روانه بازار کرده می توانید متناسب با بودجه و نیازتان تلویزیون مورد نظر را خریداری کنید و از آخرین نوآوری ها در دل نمایشگر مدرن سامسونگ بهره ببرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ به فروشگاه ژیار کالا سر بزنید!

کد خبر 661903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.