لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب به مجلس ارسال شد

سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه_ هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وی با اشاره به این‌که این لایحه با قید دو فوریت تقدیم مجلس خواهد شد تا با سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد، افزود: نظرات کارشناسی در کمیسیون تخصصی دولت پیرامون این لایحه ارائه شده است که به پیوست تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

سخنگوی دولت یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که به زودی کلید می‌خورد را فاز اول پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها دانست و تصریح کرد: سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند و به ۱۰۰ شهر خدمات‌رسانی می‌شود و تا پایان سال، هشت تا ۱۰ میلیون خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی افزود: توسعه شبکه فیبر نوری زیرساخت توسعه کشور در چند دهه آینده است و با اقدامات در دست اجرا، ظرفیت ارتباطات ثابت کشور به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 661745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.