رویداد شب‌های فرهنگی سمنان باید تقویت شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان، تقویت رویداد شب‌های فرهنگی سمنان در پیاده‌راه امام (ره) را حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری این رویداد در ادامه کار باید تقویت شود تا علاوه بر احیای زیست شبانه و به‌وجود آوردن پویایی و شور و نشاط اجتماعی در شهر، موجب رونق کسب‌وکارها شود.

حسین موسوی‌دلازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هر شهری به‌ویژه شهرهای کویری، خیابانی تحت عنوان پیاده‌راه برای حضور شهروندان در هنگام شب وجود دارد و بر همین اساس در طرح جامع شهری سمنان که در سال ۹۴ مصوب شد، این الزام وجود داشت که یک خیابان در سمنان به عنوان پیاده‌راه داشته باشیم.

رویداد شب‌های فرهنگی سمنان باید تقویت شود

وی با اشاره به اینکه برگزاری رویداد شب‌های فرهنگی با عنوان اردیبهشت زیبای سمنان در گذر فرهنگی امام (ره) شهر سمنان آغاز بسیار مطلوبی داشته است، افزود: برگزاری این رویداد در ادامه کار خود باید تقویت شود تا علاوه بر احیای زیست شبانه و به‌وجود آوردن پویایی و شور و نشاط اجتماعی در شهر، موجب رونق فعالیت و کمک به کسب و کار کسبه این خیابان شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان سمنانی در برگزاری این رویداد و همراهی با آن، به خوبی مشارکت شهروندی را به نمایش گذاشتند و ما به عنوان نماینده مردم وظیفه داریم تا با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، نشاط را هر چه بیشتر به محیط شهری اضافه کنیم و دغدغه‌های شهروندان را در این زمینه‌ها کاهش دهیم.

رویداد شب‌های فرهنگی سمنان باید تقویت شود

به گزارش ایمنا، رویداد شب‌های فرهنگی سمنان با عنوان «اردیبهشت زیبای سمنان» هر پنجشنبه شب از ساعت ۲۱ در گذر فرهنگی امام (ره) این شهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شاد و مفرح به همراه برپایی غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی و مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود.

کد خبر 661149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.