برپایی رویداد شب‌های فرهنگی با هدف احیای زیست شبانه

سرپرست شهرداری سمنان گفت: دومین رویداد شب‌های فرهنگی با عنوان اردیبهشت زیبای سمنان در گذرگاه فرهنگی خیابان امام (ره) این شهر با حضور گسترده و پرشور شهروندان در راستای احیای زیست شبانه و افزایش پویایی و نشاط شهروندی برگزار شد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دومین رویداد شب‌های فرهنگی با عنوان اردیبهشت زیبای سمنان در گذرگاه فرهنگی خیابان امام (ره) با حضور گسترده و پرشور شهروندان برگزار شد.

وی افزود: این رویداد طوری برنامه‌ریزی شده است تا پنجشنبه شب‌ها از ساعت ۲۱:۰۰ شهروندان با حضور پرشور خود، ساعات خوب و بانشاطی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

سرپرست شهرداری سمنان با تقدیر از همکاری کسبه این پیاده‌راه با مسئولان در برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: این همکاری سبب شده است شهروندان علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این رویداد، مایحتاج خود را از واحدهای صنفی در این پیاده‌راه خریداری و زمینه را برای رونق کسب و کار فراهم کنند.

بابایی تصریح کرد: در شب نخست برگزاری این رویداد، ۵۰ نفر از گردشگران که همگی از پزشکان متخصص سراسر کشور بودند، در محل این پیاده‌راه به عنوان میهمان حضور پیدا کردند و پس از آن به بازدید از اماکن تاریخی پرداختند.

به گزارش ایمنا، دومین رویداد شب‌های فرهنگی با عنوان اردیبهشت‌ماه زیبای سمنان در گذرگاه فرهنگی خیابان امام (ره) با حضور گسترده و پرشور شهروندان سمنانی در راستای احیای زیست شبانه و پویایی و نشاط شهروندی برگزار شد.

اجرای برنامه‌های مفرح، اجرای عروسک‌های تن‌پوش، اجرای نمایش، برگزاری مسابقات ورزشی شامل دال پلان، دوز، دارت، حرکات نمایشی، کونگ‌فو، فوتبال روی میز و هفت‌سنگ، چوب‌کشی، ایستگاه نقاشی و گریم کودکان و اهدای جوایز و بادکنک از جمله بازی‌هایی بود که در این رویداد برگزار شد و مورد استقبال شهروندان و کودکان قرار گرفت.

نمایش و فروش صنایع‌دستی، عرقیات گیاهی، شیرینی‌ها و ترشی‌های خانگی، آش و حلیم، پخت و عرضه مواد غذایی سبک، کبابی و جگرکی، انواع کتب با مضامین مختلف، عروسک و اسباب‌بازی، گلدان‌های تزئینی بتنی و روغن‌های گیاهی از محصولات مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار در این رویداد بود.

کد خبر 660943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.