ضرورت دارد کارهای خوب را اشاعه دهیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه طرح شهید خلیلی مبنای کار آمران به معروف است و بر همین اساس باید کارها پیش برود،گفت: امروز ضرورت دارد کارهای خوب را اشاعه داده و ترویج کنیم تا محلی برای منکر نماند.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز پنجشنبه-بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه-در گردهمایی دبیران، رؤسا و معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان اصفهان، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر هنوز زیرساخت کاملی ندارد و هیچ بودجه و پشتوانه جامع مالی و اعتباری برای آن دیده نشده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان با تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکری که از اسفندماه تا به امروز در این عرضه کار و تلاش کردند افزود: باید در مسیری که در پیش گرفته‌اید صبور و راسخ باشید و با مدد الهی راه روشنی که در پیش گرفته‌اید را ادامه دهید.

وی با اشاره به دشواری‌ها و پیچیدگی‌های شرایط امروز تاکید کرد: نباید نگران بود و هر چند این اقدامات باید زودتر انجام می‌شد اما همین امروز هم کارهای مؤثری انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: در طول چند ماهی که دشمنان با همه توان به میدان مبارزه با نظام اسلامی آمدند، رسانه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی آنها هماهنگ و یکصدا علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی کار کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر در روایت اول خوب کار کرده بودیم اتفاقات سال گذشته رقم نمی‌خورد، اظهار کرد: دشمنان و ضد انقلاب همچنان در حال تلاش گسترده در جنگ شناختی علیه کشورمان هستند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان با تاکید بر هم ضرورت افزایی در شهرستان‌ها تصریح کرد: همه ظرفیت‌های بسیج در خدمت نظام و ستاد احیای امر به معروف است.

وی با بیان اینکه طرح شهید خلیلی مبنای کار آمران به معروف است و بر همین اساس باید کارها پیش برود ادامه داد: امروز ضرورت دارد کارهای خوب را اشاعه داده و ترویج کنیم تا محلی برای منکر نماند.

سردار فدا با اشاره به اینکه برپا داشتن فریضه نورانی امر به معروف و نهی از منکر یک واجب الهی است اظهار کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید دین اسلام در تمام اجزا و ارکان نظام است و همه باید برای اعتلای این فریضه تلاش کنند.

به گزارش ایمنا، گردهمایی فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مدیران، دبیران و معاونت‌های مختلف در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد.

کد خبر 660615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.