جوانان، امنیت‌سازان کشور هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی با تبریک فرارسیدن سال‌روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانان را امنیت‌سازان کشور دانست و بر استفاده هرچه بیشتر از این قشر در طرح ها و برنامه های پلیس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی سال‌روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است:

«حضرت علی اکبر (ع) نمونه یک جوان به تمام معنا بااخلاق، باادب، باوقار و متانت و شبیه‌ترین انسان‌ها به پیامبر مهربانی‌ها حضرت رسول اکرم (ص) بود. نام‌گذاری این روز فرخنده به نام روز جوان، فتح بابی برای رشد و تعالی جوانان در سایه برکات و توجهات حضرت است تا با الگو قرار دادن چنین شخصیت برجسته‌ای، زمینه دست‌یابی به کمال و سعادت دنیا و آخرت خود را فراهم آورند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جوانان فرمودند: جوانان پیشران و موتور حرکت نظام هستند و اعتماد به جوانان به منزله خلق موفقعیت‌های برتر و بهره‌وری از ابتکارات و نوآوری در جهت پیشرفت هر مجموعه‌ای است.

امروز، جوانان برومند انقلاب اسلامی به عنوان امنیت‌سازان کشور محسوب می‌شوند و بدنه اصلی پلیس کشور را نیز جوانان عزیزی تشکیل می‌دهد که با تاسی به جوان فدایی دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) جانشان را در راه امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت فدا می‌کنند.

بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران یکی از جوان‌گراترین انقلاب‌های تاریخ بشر بود چراکه این انقلاب به دست جوانان به بار نشست و در ادامه با خون همین جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد و امروز هم همین جوانان هستند که اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشانده و حافظ امنیت این آب و خاک هستند.

فرا رسیدن یازدهم شعبان‌العمظم سال‌روز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمام مردم ایران به خصوص جوانان تبریک و تهنیت عرض و آمادگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای استفاده هرچه بیشتر از جوانان در طرح‌ها و برنامه‌های پلیس را اعلام می‌کنم. اعتقاد بر این است که با حضور و مشارکت نخبگان جوان جامعه، در عرصه نظم و امنیت و ارائه ایده‌ها و نظرات و طرح‌های علمی و پژوهشی، می‌توانیم آینده‌ای روشن و پربار را رقم بزنیم.»

کد خبر 645366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.