۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
هندزفری Realme Buds Air 5 Pro وارد بازار شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری Realme Buds Air 5 Pro با درایورهای دوگانه عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هندزفری Realme Buds Air 5 Pro که به تازگی عرضه شده است، درایورهای صوتی پویا ۱۱ میلی‌متری و درایورهای ثانویه شش میلی‌متری را ارائه می‌دهد. این محصول از کدک LDAC و جلوه‌های صوتی فضایی پشتیبانی می‌کند، تجربه صوتی فراگیر را تضمین می‌کند و از فناوری حذف نویز فعال تا ۵۰ دسی‌بل نیز بهره می‌برد.

هندزفری Realme Buds Air 5 Pro به ۶ میکروفون داخلی مجهز شده است که ویژگی‌های کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی را فعال می‌کند. کیس شارژ این محصول دارای باتری ۴۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است، در حالی که هر کدام از گوشی‌های هندزفری دارای یک باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول تا ۴۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

هندزفری Realme Buds Air 5 Pro دارای یک حالت بازی اختصاصی است که تاخیر را تا ۴۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد، در نتیجه تجربه کلی بازی بهتری را ارائه می‌دهد. این محصول گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است. هندزفری یادشده از آخرین فناوری بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند تنظیمات صوتی هندزفری ریلمی را با استفاده از برنامه Realme Link تغییر دهند. قیمت هندزفری Realme Buds Air 5 Pro تقریباً ۵۷ دلار ارزیابی شده است. این محصول از ۳۱ می به صورت رسمی وارد بازار چین خواهد شد، پیش‌فروش آن نیز از ۲۳ می آغاز می‎‌شود.

کد خبر 660571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.