تصاویری از هندزفری Realme Buds Air 5 Pro منتشر شد

تصاویر منتشر شده از هندزفری Realme Buds Air 5 Pro بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی قصد دارد هندزفری جدید خود به نام Realme Buds Air 5 Pro را در تاریخ ۱۰ می وارد بازار چین کند. اخیراً نیز تصاویری از این محصول منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد. هندزفری جدید شرکت ریلمی که بسیار شبیه هندزفری Realme Buds Air 3 Pro است، در سه رنگ مشکی، سفید و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ظرفیت باتری به کار رفته در کیس شارژ هندزفری Realme Buds Air 5 Pro 460 میلی‌آمپر ساعتی است، در حالی که هر کدام از سری‌های هدفون به باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. پیش‌بینی شده است که ایربادزها می‌توانند با یک بار شارژ کامل حداقل ۲۴ ساعت دوام بیاورند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد هندزفری Realme Buds Air 5 Pro در دسترس قرار نگرفته است.

هندزفری Realme Buds Air 3 از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد که قادر است صدا را تا ۴۲ دسی‌بل کاهش دهد. زمانی که به صورت معمولی از این محصول استفاده شود، تا ۵.۵ ساعت شارژدهی دارد، در صورت استفاده از کیس شارژ این زمان به ۳۰ ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند. هندزفری یادشده گواهی IPX5 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر تعریق و پاشش آب مقاوم است.

کد خبر 658958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.