قیمت هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در بازار اروپا مشخص شد

به نظر می‌رسد که هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در بعضی از کشورهای اروپایی با قیمت ۱۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد هندزفری OnePlus Buds Pro 2 را به همراه محصولات دیگر مانند OnePlus 11 و OnePlus 11R وارد بازار جهانی کند. ایرپادهای جدید بسیار شبیه نمونه اولیه خود هستند و اولین محصول در این دسته‌بندی است که صدای فضایی ارائه می‌کند.

به نظر می‌رسد که هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در بعضی از کشورهای اروپایی با قیمت ۱۹۵ دلار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول در هند پایین‌تر است و افراد می‌توانند با پرداخت ۱۳۳ دلار آن را تهیه کنند. هندزفری یادشده اولین محصول TWS خواهد بود که از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که صدای سه‌بعدی را تجربه کنند.

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد و از درایورهای دینامیک ۱۱ میلی‌متری و درایورهای دیافراگم شش میلی‌متری بهره می‌برد. این محصول از فناوری حذف نویز فعال (ANC) همچنین حالت شفافیت صدا پشتیبانی می‌کند. هندزفری جدید وان‌پلاس با فعال بودن فناوری ANC قادر است تا ۵.۵ ساعت پخش را ارائه دهد. البته با استفاده از کیس شارژ تا ۳۹ ساعت دوام می‌آورد.

در صورتی که کاربران قابلیت ANC هندزفری OnePlus Buds Pro 2 را غیرفعال کنند، می‌توانند به مدت ۹ ساعت از آن استفاده کنند. از آنجایی که محصول یادشده از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد، تنها با ۱۰ دقیقه شارژ شدن قادر است تا سه ساعت پخش را ارائه دهد.

کد خبر 638082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.