۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان و خوزستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۳:۴۱ روز گذشته _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۸ ریشتری کنگ در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۱ کیلومتری کنگ در استان هرمزگان و ۳۸ کیلومتری بندر لنگه در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۶.۷۸ شمالی و عرض جغرافیایی ۵۵.۱۷ شرقی بوده است.

زلزله ۳.۲ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان

ساعت ۰۱:۲۰ بامداد امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۲ ریشتری بمپور در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۵ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۸ کیلومتری بمپور در استان سیستان‌وبلوچستان و ۴۱ کیلومتری اسپکه در استان سیستان‌وبلوچستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۲۷.۲۰ شمالی و عرض جغرافیایی ۶۰.۰۷ شرقی بوده است.

زمین‌لرزه در استان خوزستان

ساعت ۰۱:۵۷ بامداد امروز _چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری سردشت در استان خوزستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۶ کیلومتری سردشت در استان خوزستان و ۲۱ کیلومتری بهبهان در استان خوزستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۳۰.۴۳ درجه شمالی و عرض جغرافیایی آن ۵۰.۳۴ درجه شرقی بوده است.

کد خبر 660389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.