توسعه نرم‌افزاری برای تسهیل تردد گردشگران در سئول

خلاقان اهل سئول در کره حنوبی، تحت حمایت مدیران بخش حمل‌ونقل عمومی نرم‌افزاری توسعه داده‌اند که امکان راهنمایی سفر، مقصدهای حرکت قطارها و یافتن بهترین مسیرها را به منظور هدایت افراد غیربومی به مقاصد خود فراهم می‌آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گردشگران هنگام ورود به یک مقصد سفر همواره با مشکلات بسیاری، به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل مواجه می‌شوند که همین امر می‌تواند لذت سفر را برای آن‌ها کاهش دهد. در این راستا، مدیران سئول گروهی از خلاقانی را که در زمینه فناوری فعالیت می‌کنند، دعوت کردند نرم‌افزاری را برای تسهیل تردد گردشگران شهر از طریق مترو توسعه دهند که تمام راهنمایی‌ها را برای هدایت سفر در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

توسعه نرم‌افزاری برای تسهیل تردد گردشگران در سئول

عملکرد نرم‌افزار جدید

کاربران نرم‌افزار جدید پس از نصب آن روی گوشی‌های تلفن همراه خود قادر خواهند بود، مسیر سفر خود را از محل استقرار تا مقصد نهایی طراحی کنند و جالب این‌که مبدا حرکت این افراد به‌طور خودکار روی نرم‌افزار نمایش داده می‌شود که این امر به سهم خود می‌تواند در هدایت کاربران به مقصد از طریق وسیله‌های نقلیه مختلف نقش مهمی ایفا کند. حتی اگر کاربران به طور کامل از نام محل سکونت خود بی‌خبر باشند، تنها با یک کلیک روی نرم‌افزار به سمت نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس یا قطار هدایت می‌شوند. علاوه بر این، قابلیت آگاهی از زمان واقعی رسیدن به ایستگاه مورد نظر وجود دارد که از این طریق، کاربران می‌توانند زمان خود را برای دستیابی به قطاری که به سمت مقصد آن‌ها حرکت می‌کند، تنظیم کنند.

در واقع، مادامی که کاربران نرم‌افزار خود را روشن و نام مقصد را وارد کنند، تمام اطلاعات در مورد زمان دقیق حرکت آن‌ها از محل استقرار به سمت ایستگاه، مدت زمان رسیدن به آن و سوار شدن به قطار اصلی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید که چنان‌چه کاربران حین سفر و رسیدن به مقصد، فراموش کنند پیاده شوند، نرم افزار این اتفاق را با صدای زنگ به آن‌ها هشدار می‌دهد و در نتیجه افراد خواهند توانست به سرعت قطار را ترک کنند. اعلام هشدار به هنگام سوار شدن کاربران به یک قطار اشتباه به طور سهوی نیز از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار جدید سئول به‌شمار می‌رود که آن را از سایر نرم‌افزارهای مشابه در نقاط مختلف دنیا متمایز خواهد کرد.

توسعه نرم‌افزاری برای تسهیل تردد گردشگران در سئول

کد خبر 659835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.