۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
توسعه جاده‌های کندرو در شهر بلژیکی

شهر استکنه بلژیک در حال توسعه جاده‌های کندرو برای شهروندانی است که به‌منظور تردد از شیوه‌هایی به‌جز رانندگی با خودرو بهره می‌گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر استکنه بلژیک از پیشرفت خود در زمینه گسترش، انطباق و بهبود جاده‌های کندرو محلی خبر داد. این معابر غیررسمی به‌طور عمده توسط عابران‌پیاده، دوچرخه‌سواران و دوندگان استفاده می‌شود و تاکنون ۱۶۵ کیلومتر از آن‌ها در شهرداری استکنه به ثبت رسیده است که شامل مسیرهای پیاده‌روی و راه‌آهن و جاده‌های فرعی می‌شود. با این وجود تعداد این جاده‌ها نسبت به کاربران خود در شهر کافی نیست.

مقامات محلی استکنه بر این باور هستند که جاده‌های کندرو با متصل کردن شهرک‌های کوچک‌تر و مناطق محبوب موجود در کل منطقه به یکدیگر، نقش بسیار مهمی را در سراسر شهر ایفا می‌کنند و این معابر را حلقه‌های گمشده‌ای معرفی کردند که شکاف‌های موجود در خدمات‌رسانی جاده‌های معمولی و ماشین‌محور را پر می‌کنند.

توسعه جاده‌های کندرو در شهر بلژیکی

شهرداری استکنه اعلام کرد که جاده‌های کندرو بخش حیاتی شبکه حمل‌ونقل محلی به‌شمار می‌روند، زیرا برای عابران‌پیاده و دوچرخه‌سواران فراهم‌آورنده اتصالات مورد نیاز به مناطق مسکونی مجاور دور از محل تردد خودروها است. این جاده‌ها جایگزین‌هایی بسیار مهم برای سفر هستند و یک راه منحصربه‌فرد برای ارتباط مردم با طبیعت ارائه می‌دهند.

شهرداری افزود که مسیرهای جنگلی، جاده‌های خاکی، مسیرهای فرعی، تخت‌های راه‌آهن قدیمی و همچنین کوچه‌ها، جاده‌هایی محسوب می‌شود که توسط کاربران از جمله عابران‌پیاده، دوچرخه‌سواران و دوندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استکنه در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از این مسیرهای ارتباطی را مشخص کرده و بهبود بخشیده است، با این حال مقامات محلی ادعا می‌کنند که تعدادی حلقه گمشده در این شبکه گسترده ۱۶۵ کیلومتری وجود دارد، زیرا هنگام نقشه‌برداری از آن‌ها مقامات متوجه شدند که جاده‌های کندرو زیادی وجود دارد که از شرق به غرب می‌رود، اما تعداد بسیار کمی مسیرهای شمال به جنوب را پوشش می‌دهد.

از سوی دیگر در بررسی‌ها ۱۴ گلوگاه پیدا شد که این امر استکنه را بر آن داشت تا با تلاش برای گسترش سیستم، گلوگاه‌ها را برطرف کند و مسیرهای ارتباطی بیشتری برای ساکنان فراهم آورد.

شهرداری استکنه یکی از نخستین شهرداری‌های بلژیک است که روی چارچوب سیاستی برای شبکه کندرو خود کار می‌کند. چنین چارچوبی یک چشم‌انداز بلندمدت است که باید شبکه ارتباطات دوچرخه‌سواران و عابران پیاده را بهبود ببخشد و اصلاح کند.

توسعه جاده‌های کندرو در شهر بلژیکی

کد خبر 659572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.