سارقان ۲۰ میلیارد ریالی در اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که از چهار منزل در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال اموال را به سرقت برده بودند، در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندفقره سرقت از منازل جنوب شهر اصفهان موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند و جمع‌آوری آثار و ادله به جا مانده از سارقان و انجام یک‌سری اقدامات تخصصی در نهایت رد پای چهار سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به‌دست آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: با شناسایی هویت متهمان، این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و پس از چندین شبانه‌روز کار پلیسی سرانجام هر چهار نفر در مخفی‌گاه خود دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلاجات، گوشی تلفن همراه، وسایل صوتی و تصویری و الکترونیکی، قالیچه و … در بازرسی مخفیگاه این باند، گفت: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی اموال مکشوفه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

هاشمی‌فر با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره سرقت از منازل جنوب شهر اصفهان، از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: طرح ضربتی مقابله با سرقت به‌صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از همین جا به کسانی که به حقوق و اموال مردم تعرض کنند، هشدار می‌دهم که بدانند در صورت هرگونه تحرکی از سوی آن‌ها با برخورد سریع، قاطع و پشیمان‌کننده پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.

کد خبر 659109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.