انهدام باند سارقان کابل برق در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری باند چهار نفره سارقان کابل برق منازل با 24 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق منازل شهروندان در سطح شهرستان شهرضا، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، باند چهار نفره‌ای از سارقان را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روز و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند و در جهت برخورد و مقابله با سارقان و اخلالگران امنیت و آرامش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 658849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.