دستگیری سارقان کابل برق با هوشیاری پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارقان کابل برق و کشف ۴۰۰ متر کابل مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود دو سارق که درحال سرقت کابل‌های برق در یکی از محلات این شهرستان بودند را رؤیت کردند و جهت دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان با مشاهده خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها ۴۰۰ متر کابل برق مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که خودرو یا افراد مشکوکی را درحال پرسه‌زنی بدون دلیل در محلات و اطراف تیر و دکل‌های برق مشاهده کردند بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 658583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.