انهدام باند سرقت از باغ‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت از باغ های شهرستان لنجان در عملیات کارآگاهان پلیس این شهرستان و اعتراف متهمان به 27 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ‌های شهرستان لنجان و شکایت باغداران به پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق و تخصصی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم در نهایت رد پای یک باند سه نفره از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با جست‌وجوهای هوشمندانه خود مخفیگاه آنها را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان در هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر و و مقادیر زیادی اموال مسروقه را نیز در بازرسی از محل کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز و به ۲۷ فقره سرقت اموال از باغ‌های سطح شهرستان اعتراف کردند. در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 658847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.