لپ‌تاپ‌ جدید آنر چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ MagicBook Z3 14 به تراشه نسل دوازدهم Intel Core i5-12450H مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ MagicBook Z3 14 آنر که اخیراً رونمایی شده است، به تراشه نسل دوازدهم Intel Core i5-12450H مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe NVMe SSD همراه است. این محصول دارای نمایشگر ۱۴ اینچی مات IPS با رزولوشن ۱۴۰۰ * ۲۲۴۰ پیکسل، میزان روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت صفحه نمایش ۱۶:۱۰ است.

لپ‌تاپ MagicBook Z3 14 دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم است که وزن آن تقریباً ۱۵.۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۵.۹ میلی‌متر است. نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸ درصد است که باعث شده است ظاهری شیک و مدرن داشته باشد. انرژی مورد نیاز این لپ‌تاپ با استفاده از یک باتری ۶۰ وات ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد.

لپ‌تاپ MagicBook Z3 14 دارای حسگر اثرانگشت تعبیه شده روی کلید پاور است. گزینه‌های اتصال این محصول شامل یک پورت USB-C، دو پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت Mini RJ45 Ethernet، یک پورت HDMI و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‎‌شود. با وجود اینکه هنوز قیمت دقیق لپ‌تاپ ذکر شده مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که با قیمت تقریباً ۷۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 658952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.