لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo با قیمت ۲۵۵ دلار عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Infinix از لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo خود در هند رونمایی کرد. این محصول دارای بدنه فلزی است و وزن آن ۱.۷۹ کیلوگرم است. محصول یادشده دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD و میزان روشنایی ۲۵۰ نیت است و از تراشه چهار هسته‌ای نسل یازدهم Intel Celeron N5100 بهره می‌برد.

لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD همراه است. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۴۰ وات ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد. به طوری که این محصول فقط در ۶۰ دقیقه تا ۷۵ درصد شارژ می‌شود.

گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo شامل سه پورت USB-C، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI 1.4، یک اسلات سیم‌کارت و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌‎شود. به منظور برقراری تماس ویدئویی باکیفیت، یک دوربین دو مگاپیکسلی به همراه میکروفون دوگانه و یک فلاش LED دوگانه برای این مدل لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است.

لپ‌تاپ Infinix Y1 Plus Neo در دو نسخه در هند عرضه می‌شود. نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۵۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که قیمت نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۸۰ دلار ارزیابی شده است. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و آبی از ۲۶ آوریل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 655812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.