کشف موتورسیکلت سرقتی با هوشیاری پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری یک نفر سارق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان اصفهان، مأموران گشت کلانتری ۲۰ حین گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند خود به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از استعلام شماره پلاک این موتورسیکلت به سرقتی بودن آنها پی بردند و در یک عملیات هوشمندانه و ضربتی موفق به توقیف آن و دستگیری یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت هشدارها و آموزش‌های پیشگیرانه پلیس می‌توانند تا حد زیادی از به سرقت رفتن اموال و وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: شهروندان تا حد امکان وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند و افزون بر تجهیز وسایل به لوازم ایمنی و ضد سرقت استاندارد، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 658093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.