۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
انهدام باند سارقان زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیر تلفن همراه با ۱۲ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری گوشی تلفن همراه از شهروندان با شیوه و شگردهایی مشابه در سطح پارک‌ها و معابر خلوت شاهین‌شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عاملان این سرقت‌ها به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات عصر یا ساعات پایانی شب، با پرسه‌زنی در سطح پارک‌ها و معابر خلوت شاهین‌شهر، با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود هویت سارقان را که سه جوان ۲۰ ساله بودند، شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان که پس از روبه‌رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت و زورگیری در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ثابت‌راسخ خاطرنشان کرد: شهروندانی که در چند ماه اخیر تلفن تلفن همراه آنها با این شیوه به سرقت رفته است، برای شناسایی سارقان به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر واقع در خیابان سعدی جنوبی مراجعه کنند.

کد خبر 657831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.