دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز با ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری یک سارق که اقدام به سرقت اموال ساختمان‌های در حال ساخت در این شهرستان می‌کرد خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرستان نجف‌آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این سارق، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به ۱۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ارتقای امنیت در جامعه و مقابله با سارقان و افرادی که سعی در خدشه وارد کردن به امنیت و آسایش شهروندان را دارند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 658096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.