پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد قدرت‌نمایی و مزاحمت برای شهروندان در یکی از محلات این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش با بستن یکی از خیابان‌های شهر اقدام به قدرت‌نمایی، سلب آسایش و مزاحمت برای شهروندان کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا بلافاصله اکیپ‌هایی از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند، اما پیش از حضور مأموران متهمان از محل متواری شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با تلاش و اقدامات هوشمندانه مأموران، سه نفر از اراذل و اوباش در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 657839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.